marți, 4 decembrie 2012

Mini Black Friday Haul

Bună, fetelor!

Am așteptat cu nerăbdare Black Friday, dar promoțiile nu au fost așa cum speram. Cu toate acestea am reușit să comandăm câteva produse.

 

 Aparat de fotografiat HD Samsung ES90 - este mic și drăguț, iar calitatea pozelor este destul de bună. Am plătit pentru el 178 lei.

 Cameră pentru filmat Full HD Samsung HMX-H400 - este perfectă pentru a fi luată în vacanță pentru a imortaliza momentele frumoase. Filmează foarte bine! A costat 1.000 lei.

Aparat de tuns Remington - are 12 accesorii pentru diferite lungimi ale părului. A costat 79 de lei. Este cadoul ideal pentru persoana dragă.

 Mașină pentru pâine Heinner BM-950 - are 12 programe, poți face pâine, prăjituri, poți amesteca aluat pentru diferite prăjituri și pizza, dar poți face și gem. V-am prezentat ieri o rețetă de pâine pe care am realizat-o cu această mașină. A ieșit foarte gustoasă! Pentru această mașină am plătit 150 de lei.

Produsele au fost cumpărate de pe site-urile emag și media galaxy.
De Black Friday cei de la iHerb au avut reducere de 10% la toate produsele, așa că am profitat și de această ofertă pentru a ne cumpăra câteva produse. Le așteptăm cu nerăbdare!

 Voi ce v-ați cumpărat de Black Friday?
Vă dorim o zi minunată! xo xo xo

2 comentarii: