sâmbătă, 15 decembrie 2012

NOTD: Winter Nails


Bună, fetelor!

De ceva timp iarna și-a intrat în drepturi și-a adus cu ea frig, ninsori și viscol. Dar iarna are și ea farmecul ei: dansul fulgilor de nea (e plăcut să stai și să privești cum ninge), bucuria de pe chipurile copiilor când merg la derdeluș, mersul la colindat, îmbodobitul bradului și mult iubitele sărbători de iarnă.




Pentru a realiza această manichiură am colorat unghiile în nuanțe de roșu, iar pentru unghia de la degetul inelar am folosit o nuanță de alb. Pentru fulgii de nea am folosit instrumentul de la Avon, partea pentru buline. Pentru brăduț am folosit același instrument, dar partea cu pensula fină. Brăduțul este simplu de realizar. Tot ce trebuie să faceți este să desenați un triunghi pe care să-l colorați cu verde. Pentru a-l împodobi am folosit două lacuri pentru unghii cu sclipici, unul cu particule aurii și unul cu particule roșii, iar pentru steluța din vârf am folosit o nuanță de galben.




Să aveți un weekend minunat și liniștit! xo xo xo

4 comentarii:

  1. e tare simpatica manichiura ta... :D imi place mult lacul cu sclipici burgundy.. :D
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi :) dragute :* acum am postat si eu un model de Craciun :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carla, iti multumesc! Acum intru si eu pe blogul tau sa iti vad manichiura. xo

      Ștergere