duminică, 30 decembrie 2012

December Empties

Bună, fetelor!

După cum v-am obișnuit, la sfârșitul fiecărei luni vă prezentăm produsele pe care le-am terminat, precum și păreri despre acestea.
Fiind sfârșitul lunii decembrie, a sosit momentul să numărăm produsele terminate: 1...2...3...of, prea multe!


 Cremă de față Skin Success de la Palmer's - este o cremă de zi cu o consistență ușoară, are un parfum discret și luptă împotriva petelor de pe ten. Mai multe detalii despre cremă găsiți aici.
Cremă cu vitamina A de la Mebra - pentru review, click aici.

 Creme de corp Olive Oil Cream de la Kingsley House și Nourishing Skin Cream de la Himalaya - ambele sunt foarte hidratante. Cea cu ulei de măsline nu conține parfum, fiind potrivită pentru pielea sensibilă. Crema de la Himalaya este o cremă de mâini foarte hidratantă, are un miros plăcut și se absoarbe repede în piele, ceea ce ne place foarte mult.

 Mască pentru păr de la Krauter - hidratează foarte bine părul uscat. Mai multe detalii despre această mască găsiți aici.

 Balsam de întărire și netezire a părului Pro Styling de la Schwarzkopf- are un miros plăcut, se prezintă sub formă de gel incolor, se folosește pe părul umed înainte de coafare.
Gel cremă pentru fixarea coafurii de la Avon- este o cremă care miroase foarte frumos, conține un amestec de ingrediente nutritive, agenți de fixare și strălucire. Se aplică pe părul umed.
Ambele dau definire buclelor și fixează coafura, dând strălucire părului, precum și un parfum discret.

 Multivitamine și minerale cu aromă de mango de la Altapharma - delicios și sănătos!

Spray de picioare cu aloe și menată - un răsfăț pentru picioarele obosite.
Apă de toaletă Slip into... de la Avon - are un miros dulce și feminin.

Vă dorim spor la pregătirile pentru petrecerea dintre ani! xo xo xo

4 comentarii:

  1. va rog ajutati-ma si pe mine
    am citit undeva ca usturoiul este un bun remediu pentru cosuri…iari am pisat cativa catei de usturoi si am aplicat pasta obtinuta pe locul afectat..am lipit pasta cu un leucoplast si am stat cu el pe fata timp de 15-20 de minute.dupa aceea mi-am desfacut leucoplastul si m-am clatit pe fata cu apa.aveam si atunci locul rosu,cred ca mi-a ars fata dar pana seara roseata a trecut. astazi de dimineata m-am trezit cu o pata rosie spre vanat in locul unde am aplicat usturoiul si s-a extins putin putin si pe langa cos…
    mi-e frica sa nu raman asa toata viata,oare pata aceea o sa treaca?
    multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere