miercuri, 19 decembrie 2012

Haul: Winter Wardrobe Pieces by H&M

Bună, fetelor!

De câteva săptămâni s-a deschis în Ploiești Prahova un nou mall, Ploiești Shopping City. În acest weekend am fost să vedem la cinema filmul The Hobbit: An Unexpected Journey (a fost foarte frumos!). Dar, înainte de începerea filmului, nu am putut rezista tentației de a face și puține cumpărături. La H&M erau reduceri, așa că ne-am ales câteva articole de sezon.



 Mănuși - set de 2 perechi, costă 19,90 lei.

 Eșarfă - este pufoșică și roz, costă 30 de lei (prețul întreg era de 40 de lei). Am observat că acest tip de fular cu formă cilindrică este în trend.


 Eșarfă - este foarte călduroasă, iar culoarea este foarte drăguță. Costă 30 de lei (prețul întreg era de 50 de lei).






 Fular - am ales două din același model, dar culori diferite. Sunt lungi, moi, călduroase, iar culorile sunt foarte frumoase. Fiecare fular costă 20 de lei (prețul întreg era de 30 de lei).


Fiți optimiste și nu uitați să zâmbiți! xo xo xo

2 comentarii: