marți, 2 decembrie 2014

Black Friday Haul (partea a II-a) - Cumpărături e.l.f.





Duminică v-am prezentat produsele pentru îngrijire pe care mi le-am cumpărat de Black Friday (postarea o puteți citi aici). Astăzi este timpul să vă prezint produsele pentru machiaj cumpărate de pe site-ul e.l.f. . :D  Am ales să fac cumpărături pe acest site deoarece au avut reduceri de 30-35% din prețul tuturor produselor.





    Șervețele matifiante Shine Eraser - 5,85 lei.


Pentru că am tenul gras, aceste șervețele matifiante sunt un must-have, de aceea le cumpăr mereu.
Nu pot trăi fără ele! Pachetul conține 50 de bucăți, suficiente pentru a fi folosite o lună- două. Port aceste șervețele în geantă pentru că sunt utile atunci când sunt plecată de acasă pentru mai multe ore și tenul meu începe să lucească. Un singur șervețel este suficient pentru a matifia zona T a feței. Voi continua să cumpăr acest produs deoarece îmi este de mare ajutor.




Nu am mai încercat până acum luciul de buze Jumbo Lip Gloss Stick, așa că am ales spre testare nuanța Tiki Torches, o nuanță portocalie ce conține particule strălucitoare. Produsul are un parfum plăcut și lasă buzele hidratate. Prețul său a fost de 7,5 lei.

Am ales să testez și o pereche de gene false. Le voi folosi pentru o ocazie specială. Sper să mă descurc cu lipirea lor, căci nu am mai folosit gene false până acum. :D Am înțeles din diferite review-uri că adezivul nu este foarte bun, de aceea voi căuta ceva mai calitativ. Genele au costat 5,85 lei, un preț foarte bun...zic eu.



Pentru că vremea rece a sosit, buzele au de suferit din cauza frigului, de aceea am ales să cumpăr acest exfoliant pentru buze. Miroase a ciocolată albă și are o textură hidratantă. Cu siguranță voi reveni cu un review. Produsul a costat 14,3 lei.



Pensula Small Precision îmi va fi de ajutor pentru o aplicare mai precisă a fardului pe linia genelor. Îmi doream de mult timp o astfel de pensulă care să mă ajute să realizez un machiaj smokey. Pensula a costat 14,3 lei.




Am văzut pe youtube că multe fete lăudau corectorul Maximum Coverage. L-am folosit doar o singură dată și pot spune că îmi place. Are o textură ușoară, nu încarcă pielea și acoperă imperfecțiunile tenului. De asemenea nuanțele mai deschise decât pielea pot fi folosite pentru acoperirea cearcănelor, dând luminozitate tenului. Am plătit pe acest produs suma de 14,3 lei.



Aveam nevoie de un nou primer pentru ten, așa că l-am ales pe cel de culoarea lavandei. Acesta promite să dea luminozitate tenului, să umple ridurile fine și să lase pielea catifelată. L-am testat pe pielea mâinii și am observat că lasă pielea super fină la atingere. Sper ca acest produs să mă ajute să obțin un machiaj mai rezistent și cu un aspect mai natural. Prețul primer-ului a fost de 24,7 lei.



Spray-ul pentru fixarea machiajului este un alt produs de care nu pot sta departe. Love it! Mă ajută să am un machiaj mai rezistent și de asemenea transformă aspectul pudrei aplicate pe piele, dându-i un finish mai natural. Am plătit pe acest spray suma de 14,3 lei. 




Pentru a fixa corectorul aplicat sub zona ochilor, am ales pudra High Definition Undereye Setting Powder. Aceasta conține mici particule strălucitoare, ce vor da luminozitate tenului. Prețul produsului a fost de 14,3 lei. De abia aștept să testez această pudră! Sper să fie eficientă deoarece întotdeauna am avut probleme cu anticearcănul sau cu corectorul aplicat în zona ochilor deoarece se strângea în ridurile fine și aspectul nu era tocmai ok.  Dacă voi fi mulțumită de rezultat, vă voi da de știre. 




Am văzut pe site-ul e.l.f. că au în continuare reduceri (astăzi este ultima zi- reduceri de până la 80%), așa că dacă doriți să vă comandați și voi bunătăți de la ei... Grăbiți-văăă!!! ^_^


În zilele următoare voi reveni cu partea a III-a a cumpărăturilor de Black Friday. Yay! ^_^
 Voi ce v-ați cumpărat de Black Friday?


Vă îmbrățișez cu drag și vă pup!
xo xo xo

4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. faina comanda :D
    cand m-am decis si eu sa dau o comanda, toate produsele pe care le voiam nu se mai gaseau pe stoc :(

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Produsele dispar destul de repede din stoc. Eu am vrut sa-mi mai cumpar primerul pentru gene, insa nu era disponibil. Poate la viitoarea comanda. Oricum, daca iti doresti anumite produse, poti sa verifici siteul din cand in cand deoarece elf are mai mereu reduceri... insa nu asa spectaculoase ca in afara.

      Ștergere