duminică, 28 decembrie 2014

Darurile Moșului - Crăciun 2014





Anul acesta am fost foarte cuminte ˆ‿ˆ de aceea Moș Crăciun m-a adăugat pe lista celor pe care i-a vizitat.
Desaga bătrânului a fost plină de cadouri minunate, daruri pe care le-am descoperit cu bucurie în dimineața de Crăciun.







În materie de produse de îngrijire a tenului, am primit două produse despre care am aflat că Moșul le-a cumpărat de pe iHerb. Este vorba despre șervețelele demachiante Blum Naturals și crema hidratantă Bee Naturals.
Șervețele sunt împachetate individual, conțin ulei de arbore de ceai organic și sunt destinate unui ten mixt sau gras.
Crema de față nu conține ulei, dar este hidratantă, promite să regleze producerea sebumului și să reducă inflamațiile acneice. Crema are o textură lejeră și se aseamănă mai mult cu un ser. Are un miros natural și foarte fresh, se aplică cu ușurință și este absorbită cu rapiditate în piele. Nu conține parabeni, ceea ce mă bucură foarte mult deoarece îmi doresc să folosesc produse cât mai naturale.





Am primit și dulciuri deoarece sunt o fană declarată a ciocolatei. ◠‿◠






Următorul pe listă a fost un lănțișor de argint, un accesoriu foarte simplu și elegant.





Îmi place foarte mult mirosul vaniliei, de aceea Moșul mi-a dăruit un set de la Douglas format din cristale de baie, loțiune de corp și șosete foaaarte pufoase (eu le numesc ,,pufoșenii”).





Am mai primit un spumant de baie Vintage Bouquet, ce are o aromă florală foarte plăcută! Îmi place până și ambalajul pe care plănuiesc să-l păstrez după ce voi folosi tot spumantul.
Alături de celelalte produse am primit și o lumânare Gingerbread. Miroase a Crăciun!





Tocmai v-am dezvăluit că sunt o mare admiratoare a ciocolatei, de aceea Moșul a găsit de cuviință să-mi strecoare sub brad un set de la Beauticology format dintr-un unt de buze cu aromă de ciocolată (yummy), un mini gel de duș cu particule de sclipici auriu și un unt de corp Marshmallow Frosting. Toate produsele au fost așezate într-o cădiță simpatică foc.





Ultimul cadou de sub brad a fost o bluziță de la Bershka. Este un articol simlu, elegant, dintr-un material ușor și plăcut la atingere. Culoarea îmi place foarte mult deoarece iubesc albul.






Consider că Moșul a fost foarte generos cu mine anul acesta și îi mulțumesc foarte mult pentru generositatea sa!

xo xo xo

9 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag pe toate, chiar ai fost cuminte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Camelia! Sunt sigură că și tu ai fost foarte cuminte! xo :D

      Ștergere
  2. Da, foarte generos a fost Moșul!
    Îmi place modul de prezentare a setului pus în cadă. E așa simpatic! Iar recipeintul spumantului trebuie păstrat după ce vei consuma conținutul. E prea frumos!
    Să te bucuri de toate darurile primite și să ai un an nou minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc mult pentru urări, Aurora! Îți doresc un an nou plin de realizări, sănătate și bucurie! xo

      Ștergere
  3. Generos moşul tău! Mi-a plăcut tare mult bluziţa, iar produsele de la iHerb par tare interesante. De asemenea setul de la Douglas e foarte interesant! :)) Te puup şi te aştept pe blogul meu!

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru comentariu! Ți-am vizitat blogul și e foarte interesant. Te pup!

      Ștergere
  4. Oh! Sunt cu adevărat vrăjită. Acel spumant de baie arată atâââât de bine! ♥♥ Sunt sigură că te-a nimerit moșul anul acesta.
    An nou fericit draga mea!
    www.gabriela-popescu.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place mult spumantul de baie! Moșul a fost foarte darnic cu mine anul acesta. Îți doresc să ai parte de Sărbători fericite și de un an nou plin de realizări! Te pup!

      Ștergere
  5. Tare generos a fost Mosul, sa le folosesti pe toate cu drag!

    RăspundețiȘtergere