marți, 23 decembrie 2014

H&M and Stradivarius Haul



Mai sunt două zile până la Crăciun, așa că în acest weekend am mers prin magazine pentru a-mi găsi o ținută potrivită pentru sărbători. Bineînțeles că nu m-am limitat la o singură rochiță, ci am achiziționat mai multe articole vestimentare deoarece prețurile mi s-au părut foarte avantajoase. Să vă arăt deci conținutul sacoșei mele de cumpărături!




1. Fustă H&M - 50 lei, preț redus de la 100 lei

Materialul acestei fuste este de calitate, croiul avantajează orice tip de siluetă, articolul este prevăzut cu buzunare și are o lungime de aproximativ 40 cm.


2. Rochie H&M - 20 lei, preț redus de la 40 lei


Această rochiță are un print clasic ce permite integrarea piesei în ținute diverse, lungimea este medie, până la genunchi, materialul este ușor elastic și grosuț, deci recomand purtarea acestei rochițe în anotimpurile mai reci.


 3. Pulover H&M- 60 lei, preț redus de la 90 lei


Ador acest pulover! Este călduros și se simte foarte moale pe piele! Lungimea articolului este medie, materialul este de calitate, iar culoarea mi se pare foarte potrivită pentru acest anotimp.

4. Rochie H&M - 20 lei, preț redus de la 60 lei


Voi purta această rochiță în ziua de Crăciun. Are o lungime potrivită unei ținute decente (până la genunchi), materialul este subțire și ușor transparent, de aceea o voi purta cu o jupă. Mâneca are lungime de 3/4 și croi tip fluture. Banda elastică din talie permite rochiei să se așeze bine pe corp și să accentueze silueta. Sunt foarte încântată de această rochiță!


5. Pantaloni Stradivarius - 90 lei


Acești pantaloni au talie înaltă, formă skinny, material ușor supraelastic și de calitate deoarece nu adună scamele (nu îmi plac deloc articolele care adună scame).





Am ales și două coliere pe care le-am găsit la reducere cu 10 lei. 





Mai urmează o serie de cumpărături deoarece îmi place să profit de reducerile de iarnă. Până una alta am mai plasat o comandă la Miniprix deoarece am mirosit un parfum în Afi Cotroceni și, pentru că mi-a rămas gândul la el, mi l-am comandat online, mai ales că era la reducere. Îl puteți găsi aici.


Cam atât pentru astăzi. Acum dau fuguța să prepar sarmale și cozonaci. :)

Vă pup!
xo xo xo 

4 comentarii: