luni, 29 decembrie 2014

Propunere de coafură pentru Revelion





Peste câteva zile vom păși în noul an, ceea ce mă face să mă gândesc cu uimire la trecerea mult prea rapidă a timpului.
Nu-i timp însă de melancolie căci ne așteaptă petrecerea dintre ani pentru care trebuie să ne pregătim. Astăzi doresc să vă prezint o variantă de coc foarte ușor de realizat.








Pasul 1 - se prinde părul în coadă
Pasul 2 - se creează deasupra elasticului un orificiu prin care se introduce coada
Pasul 3 - se iau șuvițe de păr din coadă, se rulează pe deget și se fixează cu agrafă




 După obținerea cocului, se pot atașa diferite accesorii. Eu am ales două agrafe cu flori pe care le-am cumpărat de pe miniprix în urmă cu un an de zile.





 Ce părere aveți de rezultatul final? Ați purta o astfel de coafură?


Să aveți o zi frumoasă și liniștită!
xo xo xo


5 comentarii:

  1. Eu una aș purta această coafură, arată cu adevărat drăguț! ♥ E chiar simplă, dar de efect, exact pe gustul meu.

    An nou fericit, draga mea!
    Te pup!
    www.gabriela-popescu.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari, Gabriela! Ma bucur ca gasesti draguta aceasta coafura! Un an nou plin de bucurie si multe impliniri iti doresc! xo

      Ștergere
  2. Da clar as purta o asa coafura.Foarte delicata si draguta. pupici :*

    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place coafura propusa de mine. Sa ai parte de un an nou fericit! xo

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa coafura! o sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere