joi, 11 decembrie 2014

Produse de îngrijire personală de pe Miniprix





După cum bine știți, site-ul Miniprix este unul dintre site-urile mele preferate, de unde pot achiziționa îmbrăcăminte, încălțăminte, alimente și produse de îngrijire personală.
La secțiunea „Frumusețe și sănătate” am observat reduceri de 30% la produsele de îngrijire ENLIVEN. Așa că am decis să plasez o comandă și în 5 zile lucrătoare am intrat în posesia coletului. Nerăbdătoare, l-am deschis și am fost impresionată de modul în care echipa MINIPRIX a expediat produsele. Fiecare recipient era ambalat separat astfel încât, în cazul unor accidente, articolele de îmbrăcăminte să nu fie pătate sau deteriorate.

Produsele ENLIVEN sunt fabricate în Marea Britanie și au un preț accesibil pentru toate buzunarele.









Șamponul și balsamul 2 în 1 cu PRO-VITAMINA B5 (400 ml) curăță bine părul și îl parfumează discret. Am achiziționat acest produs la prețul de 7,35 lei.





Gelul de duș cu zmeură și măr roșu (400ml), cât și cel cu mango și fructul pasiunii (400ml) mă fac să visez la o zi de vară cu iz tropical. :D   Aromele fructate îmi parfumează pielea și o catifelează. Fiecare produs a costat 8, 05 lei.





Din categoria ENLIVEN Luxury am comandat un spumant de baie cu portocale și ulei de mentă (500 ml), un spumant de baie cu flori de munte (500 ml) și un spumant de baie cu cedru și esență de Pachuli (500 ml). Am cumpărat fiecare produs cu 8,05 lei. Combinațiile interesante de arome mi-au stârnit curiozitatea, de aceea am decis să le achiziționez.


Voi ce produse de îngrijire personală de pe site-ul Miniprix preferați?


xo xo xo

4 comentarii:

  1. Interesante produsele si ieftine. Nu le-am incercat dar ma tenteaza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am început să folosesc gelurile de duș și am observat că nu usucă pielea. Multumesc pentru vizită și pentru comentariu! Te pup! :D

      Ștergere
  2. great post, would love to try that showergel , I love raspberry :)
    Great blog girl, very inspiring, check out my blog too
    maybe we can inspire eachother? :)

    www.angelaah91.blogspot.nl

    RăspundețiȘtergere