luni, 1 decembrie 2014

Tricolorul produselor preferate




Este ziua de 1 Decembrie, ziua tuturor românilor. Gândurile mele se îndreaptă către nația română, către viitorul acestei țări. Sper că ne așteaptă vremuri mai bune, în care fiecare dintre noi să realizăm ce important este să contribuim la o schimbare în bine a societății românești. La mulți ani, România!

Pentru că este Ziua Națională a României, m-am hotărât să vă prezint câteva produse ce sunt în culorile tricolorului, produse pe care le folosesc cu mare drag. ^_^







Cremă pentru corp de la Nivea - este o cremă ce lasă pielea hidratată și moale. Deși are o textură mai cremoasă, se absoarbe rapid și lasă o peliculă grasă pe piele. Este perfectă pentru zilele friguroase când pielea are nevoie de mai multă hidratare! Îmi place să o aplic pe mâini, coate și călcâie. Când eram mică, mama folosea des acest produs, de aceea pentru mine reprezintă mirosul copilăriei. 

The yellow stick de la Cococare - este un baton ce conține 100% unt de cacao, miroase foarte bine, a ciocolată (îți vine să-l mănânci ;D ), poate fi folosit pentru a hidrata pielea din jurul ochilor, a buzelor, a feței sau a coatelor și a genunchilor, dar poate fi folosit și pentru a preveni vergeturile. Cine ar fi crezut că un produs mic poate avea atâtea întrebuințări și rezultate foarte bune?!

Gel de duș cu ulei de rodie de la Balea - miroase extraordinar de bine!!! Pielea se simte curată și hidratată, fiind învăluită într-o mireasmă fructată. Ador acest produs!


Care este tricolorul produselor voastre preferate?


La mulți ani, România!
La mulți ani, români!

2 comentarii:

  1. hmmm, n-am vazut gelul Balea aici la mine, pare tare fain :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am luat din magazinul ce se afla in Afi Ploiesti. Imi place mult gelul acesta! Miroase delicios! Poate ca il vor aduce si in magazinul de unde cumperi tu de obicei. Te pup!

      Ștergere