joi, 4 decembrie 2014

Black Friday Haul (partea a III-a)




Iată-ne și cu ultima postare dedicată cumpărăturilor de Black Friday!
Astăzi vă voi prezenta aparatele electrice pentru îngrijire personală pe care le-am comandat de pe site-ul emag.ro . Toate cele trei produse au fost cuprinse într-un set ce a costat 270 lei. Acestea au fost ambalate cu grijă și au ajuns în brațele mele destul de repede. De obicei coletele livrate prin curierat nu sosesc în zilele de sâmbătă, dar de această dată s-a făcut o excepție. :D




Setul este format din următoarele produse:

Placă de îndreptat părul și ondulator Rowenta Liss & Curl Keratin & Shine


Acest aparat este perfect pentru a-mi aranja părul deoarece îmi permite îndreptarea acestuia, precum și crearea de bucle lejere. 
Plăcile ceramice conțin mineral de tourmalina ce emite ioni care conferă strălucire părului și îl ajută să arate mai sănătos. 
Ceea ce îmi place la acest aparat este faptul că temperatura se poate regla, fiind afișată pe un ecran LCD, de aceea permite alegerea treptei de căldură potrivite tipului de păr. Deja am încercat să îmi îndrept părul și pot spune că sunt foarte mulțumită de rezultat: un păr strălucitor și perfect neted în doar câteva minute. Pe ambalaj există instrucțiuni pentru crearea de bucle, procedeul fiind foarte simplu. Am încercat pe o singură șuviță și am rămas uimită de cât de frumos arată părul astfel ondulat. Cu siguranță trebuie să mai experimentez cu această placă de păr, însă pot spune din start că îmi place foarte mult și o recomand. 



Uscător de păr Rowenta for Elite Model Look



Acest produs este însoțit de două accesorii: concentrator de aer și difuzor pentru volum.








Epilator Rowenta for Elite Model Look



Acest aparat are două trepte de viteză și un accesoriu cu bile de masaj pentru atenuarea durerii. Nu știu cât de eficient este acesta, însă eu nu am probleme cu durerea deoarece sunt obișnuită cu folosirea epilatorului.



Sunt încântată de aceste achiziții. Consider că orice fată ar trebui să aibă aceste trei tipuri de aparate pentru a arăta mai bine și a-și face viața mai ușoară.

Voi ce aparate și accesorii pentru îngrijire personală preferați?

xo xo xo

5 comentarii:

  1. Si mie mi se par esentiale produsele ce ti le-ai luat. Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Simona, sa le folosesti cu mare drag! Ai facut super-afacere, mi se pare ca ai dat foarte putin pe toate trei. Am avut si eu o placa Rowenta, un alt model, si si-a facut cat de cat treaba la vremea ei.
    Am si eu epilator ca al tau si sunt multumita de el :D

    Te pup,

    Catalina

    http://ebonyvintage.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos de urare! Sper sa fiu multumita de produse. Placa imi place, asa cum am precizat si in articol. Epilatorul l-am vazut la sora mea si pot spune ca este bun, isi face treaba foarte bine. Iti multumesc de vizita si pentru faptul ca ti-ai facut timp sa imi lasi un comentariu! Te pup!

      Ștergere
  3. sa le folosesti cu drag. eu trebuie sa ma documentez sa vad ce ondulator ar fi mai bun, ca trebuie sa imi iau unul.pupici :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere