duminică, 7 decembrie 2014

Produse noi + primele impresii



Pentru astăzi doresc să vă arăt câteva produse pe care tocmai le-am cumpărat. Sunt produse pe care nu le-am mai încercat până acum, de aceea am fost foarte curioasă cu privire la eficiența acestora.



1. Șampon pentru păr gras Garnier Fructis Citrus Detox


Prezentare:
- ambalaj practic, se deschide foarte ușor datorită bilei fixate pe capac
- este un șampon antimătreață deoarece conține Piroctone Olamine
- conține extract de citrice ( fructoză, glucoză, vitaminele B6 și B3)  - energizează rădăcina
- AHA din fructe fortifică structura fibrei capilare
- purifică și detoxifică părul și scalpul
Ce cred eu:
- are un miros frumos, proaspăt, fructat
- curăță foarte bine firul de păr, însă nu îl usucă și nu îi ia strălucirea
- nu am observat efecte notabile în legătură cu fortificarea părului, însă voi continua să-l folosesc în speranța că va întări rădăcina firului de păr
- părul se îngrașă o idee mai greu, însă nimic spectaculos. Cu toate acestea îmi place că îmi curăță firul de păr și lasă acea senzație de squeaky-clean. (scârțâie de curat ce este)
- prețul este în jur de 10 lei (Cora)
Sper ca folosirea acestui șampon să mă ajute să am părul mai curat și să-mi permită să am o perioadă mai mare de timp între spălări.


2. Loțiune pentru igienă intimă


- conține acid lactic, extract de gălbenele și alantoină, oferind o îngrijire delicată și menținând echilibrul natural al ph-ului
- are un miros discret și foarte plăcut
- a venit la ofertă cu un pachet de șervețele intime (15 bucăți)
- ambalajul este foarte practic și elegant
- este suficientă o cantitate mică de produs deoarece face multă spumă
- prețul este de 10 lei pentru 250 ml (Cora)


3.  Fresh din mere de Itești


- produs românesc
- în jur de 3,5 lei (Cora)
- ambalaj Pouch Up, metodă relativ nouă, superioară celorlalte deoarece protejează împotriva microorganismelor și a bacteriilor, nu permite oxidarea sucului în contactul cu aerul
- fără adaos de apă, zahăr sau conservanți
- 100% natural
- sucul este obținut prin presare la rece
-nu este obținut din suc concentrat


Îmi place gustul natural, răcoritor, ușor acrișor al acestui produs. Este un produs românesc, de aceea l-am și ales deoarece încerc să cumpăr produse făcute în țara noastră pentru a contribui la încurajarea și dezvoltarea brandurilor autohtone. Consider că acest suc poate fi o gustare sănătoasă atât pentru adulți cât și pentru cei mici.


4. Fond de ten pudră de la Avon



- fond de ten cu finish de pudră
- are un aspect natural
- matifiază tenul
- se aplică ușor cu degetele, produsul topindu-se la contactul cu pielea
- preț foarte mic - 20 lei
- eu îl folosesc atât ca bază de machiaj, cât și ca pudră
- puterea de acoperire este mică, fiind perfect pentru fericitele posesoare ale unui ten fără probleme ^_^
 - chiar dacă este fond de ten, eu nu îl aplic singur, ci peste un alt fond de ten cu o putere de acoperire mai mare
- nu oferă efect de matifiere prelungit, ci doar pentru câteva ore. Efectul său poate fi menținut mai mult timp dacă este folosit împreună cu un primer și cu un spray de fixare a machiajului
-nu mi se pare a fi comedogenic, nu am avut nicio iritație sau reacție neplăcută după ce am folosit acest produs






Cam atât pentru astăzi. Voi reveni cu detalii în cazul în care apar schimbări cu privire la efectele produselor asupra pielii și părului meu.

Vă doresc o zi relaxantă!
xo xo xo 
Oana

7 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere! Astept impresii despre samponul de la Garnier, e bine daca nu ia din stralucirea parului. Eu asa am patit cu sampoanele antimatreata.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Loredana! Voi incerca sa revin cu un review dupa o folosire mai indelungata. Pupici!

      Ștergere
  2. fondul de ten pudra suna interesant :)
    sa le folosesti cu placere!
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Florina! Si mie mi s-a parut interesant fondul de ten de aceea l-am si ales din catalog. Deocamdata imi place, insa trebuie sa il folosesc mai mult pentru a-mi forma o parere. Te pup!

      Ștergere
  3. Si eu tot in legatura cu fondul de ten eram curioasa.N-am mai incercat unul de la Avon de mult timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mai folosisem din timpul liceului, adica de vreo 12 ani. Voi reveni cu detalii despre produsul Avon prezentat in postare. Pupici!

      Ștergere
  4. Sa le folosesti cu drag! eu incep sa ma feresc de sampoanele anti-matreata, cam usuca parul.

    RăspundețiȘtergere