miercuri, 2 ianuarie 2013

New Year Resolutions

La mulți ani!
Fie ca noul an în care tocmai am pășit să ne aducă mai multă bucurie, mai multe reușite și momente frumoase petrecute în mijlocul celor dragi!



La începutul noului an fiecare dintre noi planifică, ia hotărâri noi, visează, speră... că anul nou o să fie mai bun, că o să ne scoată în cale persoane deosebite, că o să reușim să realizăm mai multe lucruri bune. Gândindu-ne la aceste lucruri, am ajuns să alcătuim o listă de schimbări pe care dorim să le facem în anul 2013.

Oana:
În anul 2013 îmi doresc...
  • să devin mai cumpătată și mai înțeleaptă
  • să mă înconjor cu persoane pozitive, pline de energie, bunătate și poftă de viață
  • să ignor răutatea și invidia
  • să îmi reorganizez garderoba, să renunț la lucrurile pe care nu le mai folosesc și să le ofer celor în nevoie
  • să am un regim de viață sănătos care implică mai mult sport, mai multe fructe,legume și mai puține dulciuri
  • să mă dezvolt profesional
  • să îmi fac noi prieteni
  • să îmi apreciez mai mult familia
Simona:
În acest an doresc...
  • să ofer mai mult oamenilor din jurul meu
  • să zâmbesc mai mult
  • să capăt mai multă încredere în mine
  • să găsesc un job mai bine plătit
Daniela:
  •  Expect the unexpected! Kisses !

Voi ce vă doriți pentru noul an?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu