joi, 1 ianuarie 2015

La mulți ani 2015!



Am pășit într-un nou an, de aceea dorim să vă urăm din suflet să aveți parte de zile mai însorite, de mai mult belșug și sănătate din plin!
Fie ca zilele noului an să vă conducă pașii spre reușite, să vă ofere experiențe care să vă ajute să priviți viața cu mai multă înțelepciune și cu mai mult optimism!


Daniela, Oana, Simona
xo xo xo 




Pentru noaptea de Revelion am ales o manichiură care să exprime speranțele mele pentru noul an: particulele viu colorate sugerează varietatea momentelor pe care noul an o să mi le aducă și bucuria cu care doresc să le întâmpin. De asemenea îmi propun să fiu mai optimistă și în legătură cu eșecurile, să înțeleg că fără acestea nu am învăța să fim mai umili, mai înțelegători, mai înțelepți și mai buni.


Să aveți parte de tot ce este mai bun în noul an!
xo xo xo 
Oana

2 comentarii: