luni, 19 ianuarie 2015

5 produse pentru îngrijirea părului uscat



Printre provocările cu care ne confruntăm în anotimpul rece regăsim problema părului uscat. Din cauza frigului, părul se deshidratează mai ușor, iar vârfurile încep să se despice.
Astăzi doresc să vă prezint 5 produse de îngrijire accesibile ca preț și cu efect de hidratare pentru părul uscat.







Șamponul de la Babaria cu ulei de argan și keratină (400ml) este un produs care îmbunătățește aspectul părului uscat, oferindu-i strălucire. Nu face multă spumă și curăță bine părul. Are un parfum delicat care persistă în păr chiar și după uscarea acestuia. L-am achiziționat de pe site-ul miniprix.ro de la secțiunea „Frumusețe și sănătate” și abia aștept următoarele reduceri pentru a-l recumpăra.





Balsamul Schauma (200 ml) este un produs care oferă îngrijire și reparare pentru părul uscat și degradat datorită conținutului de unt de shea și extractului de nucă de cocos. Aceste ingrediente au efect regenerativ asupra părului, care devine mai puternic și mai ușor de pieptănat. Am cumpărat acest produs din Carrefour la prețul de 8 lei.





Balsamul bifazic de la Babaria cu extract de aloe vera și ginseng (500ml) este un balsam de păr leave -in care se aplică pe părul umed. Are un parfum dulce, dar nu este puternic și persistă pe păr după aplicare. Acest produs se evidențiază printr-un efect rapid de hidratare și reparare a părului degradat. L-am achiziționat pe de site-ul miniprix.ro de la secțiunea „Frumusețe și sănătate”. Acest balsam fără clătire este de mare ajutor atunci când sunteți în criză de timp: câteva pulverizări și părul este aranjat. :)





Uleiul hidratant de la Sephora (125 ml) este un ulei cu o textură fină, se absoarbe repede în piele, nu lasă urme uleioase și hidratează foarte bine pielea uscată. Poate fi folosit cu succes și după epilare. Mie îmi place să îl aplic și pe vârfurile părului deoarece este hidratant, însă cu o textură light. Produsul a costat 20 lei și la următoarea vizită în magazinul Sephora îl voi achiziționa pentru că nu mă pot lipsi de el. Thumb up!

Loțiunea pentru păr uscat de la Arganicare (400 ml) este un produs cu ajutorul căruia îmi aranjez părul umed. Poate fi folosit și pentru stylingul părului uscat. Uleiul de argan protejează părul de acțiunea factorilor agresivi cum ar fi soarele, vântul, frigul, utilizarea uscătorului pentru păr etc. Vitaminele D și E conferă părului rezistență, flexibilitate și strălucire. Produsul are un miros plăcut, floral - oriental și o textură consistentă ce hidratează părul uscat. Sunt încântată de efectele acestei loțiuni și o recomand persoanelor care au părul inelat. Am cumpărat acest produs la prețul redus de 50 lei.



Consider că aceste 5 produse vă oferă soluții pentru îngrijirea părului uscat și degradat. Sunt ușor de achiziționat, au prețuri accesibile, iar rezultatele nu se lasă așteptate.


Voi ce produse pentru îngrijirea părului folosiți?

xo xo xo

Fiți frumoase!

4 comentarii:

  1. Si eu vreau sa testez cateva produse de la Babaria, le-am vazut pe Miniprix si mi-au facut cu ochiul, dar la momentul respectiv nu aveam nevoie de nimic anume.

    RăspundețiȘtergere
  2. din aceeasi gama de la Schauma am folosit balsamul leave-in cu cocos, acum il folosesc pe cel cu keratina!

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie frigul imi face probleme, dar ma inspir un pic de la tine cu produsele..mi se pare intresant arganicare, asa ca cred ca o sa imi cumpar si eu....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc ulei de cocos pentru par. Am scris pe blog mai multe despre el: http://grijapentrupar.blogspot.ro/2015/11/uleiul-de-cocos-te-poate-scapa-de.html

    RăspundețiȘtergere