miercuri, 21 ianuarie 2015

Haul: Încălțăminte de la Miniprix




Dacă cineva m-ar întreba ce site dedicat cumpărăturilor online verific zilnic, răspunsul meu ar fi, cu siguranță, Miniprix.
Am profitat de reducerile lor pentru a-mi achiziționa o pereche de pantofi (da, mă gândesc deja la primăvară :D) și câteva ghete din piele naturală.





Pantofi cu paiete
Deși au tocul de 10 cm sunt comozi, iar datorită inserțiilor de paiete voi purta acești pantofi la ocazii speciale.
Preț întreg - 69 lei.




Preț întreg - 39 de lei
Aceste ghete mă duc cu gândul la serialul country preferat - McLeod's Daughters.
Pe site mai sunt în stoc mărimile 38, 40 și 41.



Următoarele ghete comandate sunt confecționate din piele naturală.


Preț întreg - 198 lei
Îmi plac aceste ghete deoarece pielea din care sunt fabricate este una groasă, de bună calitate.
Pe site sunt în stoc toate mărimile, începând de la măsura 36 până la măsura 41.




Preț întreg - 148 lei
Aceste ghete arată mai bine în realitate decât pe site. Cu siguranță le voi purta foarte des la serviciu deoarece sunt foarte comode.
Pe site se găsesc măsurile 37, 38, 39, 40 și 41.




Preț întreg - 168 lei
Pe site nu arată că aceste ghete vin împreună cu un șnur care poate fi purtat înnodat în zona gleznelor, accesoriu ce conferă un aer mai casual. E ca și când ai avea un produs 2 în 1: elegant sau casual.
Pe site mai sunt valabile doar măsuri 39, 40 și 41.




Preț întreg - 148 lei
Ghetele sunt mult, mult mai frumoase în realitate decât pe site și foarte comode. E o plăcere să le porți!
Pe site se mai găsesc măsurile 36, 38, 39, 40 și 41.



Sunt foarte încântată de ce mi-am cumpărat deoarece aceste încălțări sunt comode, drăgălașe foc, iar măsurile comandate corespund. În plus, reducerea de 50% de care am profitat mi-a permis să achiziționez aceste produse la prețuri foarte, foarte avantajoase.
^ . ^


Vă doresc o zi frumoasă!
Vă pup!
xo xo xo

4 comentarii:

  1. Sunt frumoase toate! Dar cel mai mult mi-au plăcut ultimele. Te pup!!


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi! Ce de perechi!
    Preferatele mele sunt ultimele, cele cu două sisteme de închidere și cele cu funda lipsă pe site. Chiar dă bine șnurul acela!
    Să le porți cu mare drag, sunt foarte inspirate alegerile și practic te-ai ales cu o mini-colecție de încălțăminte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca am exagerat sau nu, insa nu m-am putut abtine sa nu profit de reducerile substantiale de pe site. Mi le-am luat pentru a le purta la serviciu deoarece am nevoie de incaltari rezistente si de calitate. Pretul mic a fost un bonus la care nu m-am asteptat.
      Multumesc de urari, Aurora! Te pup!

      Ștergere