sâmbătă, 17 ianuarie 2015

e.l.f. Haul



e.l.f. reprezintă un brand care îmi place deoarece prețurile produselor sunt foarte accesibile, iar calitatea acestora, în special a celor din gama Studio, este foarte bună. Din gama Essentials folosesc pensulele pentru aplicarea fardului de pleoape, șervețelele matifiante pe care le achiziționez la fiecare comandă, precum și un luciu foarte pigmentat pe care l-am descoperit de curând și pe care o să vi-l arăt în postarea de astăzi. Cumpărăturile e.l.f. au fost făcute deoarece am dorit să profit de o reducere de 35% a tuturor produselor de pe site.




1. Fond de ten cu tratament pentru acnee


L-am mai avut în trecut într-o nuanță mai închisă deoarece eram bronzată. L-am folosit pentru că într-adevăr are efecte benefice pentru tenul afectat de acnee și pentru că are un grad destul de mare de acoperire a imperfecțiunilor. I-am găsit însă și puncte slabe cum ar fi consistența prea groasă și aspectul puțin încărcat pe care îl oferă pielii.
De ce l-am cumpărat din nou? Am observat că pe ambalaj scria că are o formulă nouă și am fost curioasă dacă o să-mi placă mai mult această variantă.


2.  High Definition Undereye Setting Powder


Această pudră este destinată fixării corectorului aplicat sub zona ochilor. Oferă luminozitate deoarece conține particule sidefate. Produsul vine însoțit de o pensulă mică, însă eu nu o folosesc deoarece nu mi se pare potrivită pentru aplicarea pudrei. Recipientul este foarte micuț, însă produsul se consumă destul de greu deoarece nu este necesară o cantitate mare pentru a fixa corectorul.


3. Pensulă pentru aplicarea corectorului


Această pensulă promite un aspect flawless, de aceea sunt foarte curioasă dacă va oferi un aspect plăcut porțiunilor de piele acoperite de corector. Voi reveni cu impresii deoarece nu am folosit încă această pensulă. Mă gândesc să fac o postare dedicată colecției de pensule de la  e.l.f. Ce ziceți?


3. Lac de unghii - nuanța Dark Glitter Purple


Mi-am cumpărat și un lac de unghii într-o nuanță închisă de mov care conține particule mici de sclipici. Și acest produs are o formulă nouă, așa că nu m-am putut abține să nu-l testez.


4. Șervețele demachiante


Aceste șervețele sunt foarte bune și au un preț foarte accesibil. După cum știți, sunt favoritele mele deoarece le-am prezentat de foarte multe ori pe blog.


5. Luciu de buze - EX-tra 


Mi-am cumpărat două nuanțe ale acestui luciu: Marc și Michael. Produsul este extrem de pigmentat, iar culorile sunt foarte drăguțe. Prima este un roz natural, nu foarte închis, iar a doua este un amestec de roșu și mov cu particule fine de sclipici auriu. Produsul se aplică foarte ușor datorită formei aplicatorului, nu încarcă buzele și este foarte pigmentat. Merită încercat deoarece prețul acestui luciu este foarte convenabil - 15 lei preț întreg.


În acest weekend puteți achiziționa produsele e.l.f. cu o reducere de 25% aplicată tuturor produselor de pe site.


Vă doresc un weekend frumos!
xo xo xo 

2 comentarii: