miercuri, 14 ianuarie 2015

Review: Real Aloe Spray - iHerb





În anotimpul friguros mă confrunt cu provocările pielii uscate, de aceea caut cele mai potrivite soluții pentru a-mi îngriji tenul. Printre produsele pentru pielea uscată de pe raftul meu am căutat unul despre care să vă vorbesc astăzi. Vreau să vă împărtășesc impresiile mele despre un produs achiziționat de pe site-ul iHerb. Este vorba despre Real Aloe Spray, care m-a atras imediat ce l-am observat pe site. După cum bine știți, aloe vera este o plantă cu acțiuni benefice de reîntinerire și vindecare asupra pielii. Utilizez acest spray pentru a-mi reîmprospăta tenul de-a lungul unei zile și uneori îl folosesc pentru a-mi aranja sau descurca părul ondulat.





De ce am ales să cumpăr acest produs?

- conține aloe vera organică
- nu a fost testat pe animale
- ingredientele sunt 100% vegetale
- nu are parfum
- are textură light
- poate fi folosit ca toner sau ca balsam pentru față
- prețul este avantajos (3, 84$) în comparație cu cantitatea din recipient (227 ml)


Ce am observat în urma utilizării acestui spray?

- pielea mea este hidratată, iar eu mă simt bine
- îndepărtează rapid și eficient senzația de uscăciune și usturime
- poate fi utilizat cu succes și după epilare
- calmează pielea iritată și micile arsuri

Vă recomand acest spray magic, pe care cu siguranță îl voi recumpăra. Ador produsele organice! Am observat că din ce în ce mai multe produse pe care le cumpăr conțin ingrediente naturale și vreau să îmi păstrez acest obicei pentru că vreau să am grijă de corpul meu, de sănătatea mea.

Voi ce produse cu ingrediente organice folosiți?


Nu uitați să zâmbiți! 

xo xo xo

6 comentarii:

  1. folosesc gel de aloe, mai ales vara. sa stii ca gasesti la magazinele GNC 100% gel aloe .nu scump.

    RăspundețiȘtergere
  2. Caut de mult un spray cu aloe vera, sau gel cu aloe vera, am tenul f sensibil si ma irit repede. Cred ca o sa il cumpar, mai ales ca ajuta si tenul uscat , ceea ce la mine e la ordinea zilei acum iarna . pupici

    http://madalinaelenao.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar aveam in wishlist un gel cu aloe. L-am trecut si pe acesta.

    RăspundețiȘtergere