luni, 26 ianuarie 2015

Review: Apă de parfum Katy Perry Killer Queen





Într-o postare anterioară vă făceam cunoscută dorința mea de a cumpăra un parfum de pe site-ul miniprix. ro de la secțiunea „Frumusețe și sănătate”.

Este vorba despre apa de parfum Katy Perry Killer Queen, varianta de 30 ml, la prețul redus de 72, 76 lei.  Am testat acest parfum într-un magazin DM și m-am hotărât să-l achiziționez online pentru a profita de reducerea de 25%. Site-ul miniprix. ro oferă spre cumpărare și variantele de 50 ml la prețul de 133 lei și de 100 ml la prețul de 186 lei.




De ce am cumpărat acest parfum?
- parfumul persistă pe piele foarte mult timp, ceea ce dovedește că produsul este original
- este un parfum puternic
- ambalajul original în formă de bijuterie specifică sceptrului regal mi-a atras imediat atenția. Pe capac sunt desenate detalii ale unui blazon regal, iar combinația roșu - auriu te face să îți imaginezi că ții în mână parfumul unei regine.



Parfumul Katy Perry Killer Queen poate fi descris ca fiind jucăuș, sofisticat și energic. Aceste însușiri înfățișează perfect spiritul rebel al cântăreței.




Acest parfum face parte din categoria olfactivă floral - fructată.

Note de vârf: fructe de pădure, prună neagră, bergamotă
Note de mijloc: creasta cocoșului, iasomie, frangipani
Note de bază: cașmir, patchouli, praline

Parfumul Katy Perry Killer Queen este special creat pentru femeile îndrăznețe, puternice și diferite.



Îmi place să mă las învăluită de puterea acestui parfum. Ori de câte ori îi simt mireasma deosebită devin puternică, energică. Eleganța și rafinamentul lui mă caracterizează, iar această interpretare a feminității îmi reamintește de faptul că trebuie să fiu altfel.

Îndrăznește să fii diferită!

Be a queen!

xo xo xo


2 comentarii:

  1. nu prea m-au tentat parfumurile lui Katy Perry, dar de cand am pus o comanda pe aoro si-am ales drept cadou o mostra de Meow, parca am inceput sa le studiez mai indeaproape. urmeaza sa miros mostra sa vad ce si cum ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne dai de stire ce crezi despre parfum. Eu una nu am mirosit alte parfumuri de-ale lui Katy Perry, dar as fi curioasa. xo

      Ștergere