luni, 12 ianuarie 2015

Câteva cumpărături de pe 1001cosmetice.ro



De curând am plasat o comandă pe siteul 1001cosmetice.ro deoarece îmi doream foarte mult parfumul Lady Gaga Fame pe care îl mirosisem într-un magazin Sephora și la care îmi rămăsese gândul.




Apa de parfum Lady Gaga Fame mi s-a părut foarte interesantă încă de când am zărit-o pentru prima oară pe raft. Mi-a atras atenția culoarea neagră a parfumului și am fost curioasă dacă va arăta la fel și pe pielea mea. Am pulverizat puțin produs pe încheietura mâinii și am fost surprinsă când am constatat că substanța devine incoloră imediat după aplicare.

Un alt lucru care m-a atras la acest parfum a fost mirosul său: oriental, dar dulce, cu miresme de flori și ierburi. Are în compoziție caise, miere, iasomie, șofran, tămâie, orhidee și belladonna, o combinație ce pe mine m-a cucerit.



Sticluța cu accentele aurii ale capacului mi se pare foarte interesantă și elegantă.


Inițial optasem pentru varianta de 100 ml, însă am fost contactată după plasarea comenzii și înștiințată că pe stoc mai era doar cea de 50 ml, așa că a trebuit să mă mulțumesc cu aceasta. Prețul său a fost de 99 lei.


Următorul produs adăugat în coș a fost un tratament pentru întărirea unghiilor de la Sally Hansen. Acesta se prezintă sub forma unui lac incolor ce pretinde a preveni exfolierea sau ruperea unghiilor. A costat 22 lei.



Am primit și un cadou din partea celor de pe 1001cosmetice.ro: un creion de ochi de la Cosmetica Fanatica într-o nuanță de albastru marin. L-am testat puțin pe mână și am constatat că mina este cam dură, așa că nu știu în ce măsură îl voi folosi. Sinceră să fiu nici nu am auzit de brandul mai sus menționat, așa că găsesc interesantă oportunitatea de a mai testa produse nemaiîncercate de mine până în prezent.



În ceea ce privește livrarea, am optat pentru Poșta Română și am beneficiat de transport gratuit deoarece comanda inițială depășea 150 lei ( chiar dacă valoarea a scăzut sub 150 lei după schimbarea cantității parfumului, transportul a fost gratuit). Coletul a sosit în câteva zile, iar produsele au fost foarte bine ambalate, astfel încât nu am avut neplăceri în niciun fel.


Sunt mulțumită de această comandă și sunt nerăbdătoare să testez produsele cumpărate. 
Voi ce părere aveți despre parfumul Lady Gaga Fame?


Vă doresc o săptămână reușită!
xo xo xo 

8 comentarii:

  1. Vroiam şi iau parfumul Fame, însă am luat o mostră de pe aoro şi mirosea foarte foarte tare, şi nu a persistat nici 2 ore. Al tău dacă nu e aşa înseamnă ca monstra nu era bună :@

    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am comandat niciodata pe aoro, deci nu stiu ce sa spun in legatura cu mostra pe care ai avut-o.

      Ștergere
  2. nu am plasat pana acum nici o comanda la ei..insa finuta mea imi tot face cadouri de la ei de pe site si este foare multumita de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie una mi se pare ca cei de pe 1001cosmetice.ro au preturi foarte bune, iar atentia pe care o acorda clientilor este una deosebita.

      Ștergere
  3. Nu l-am incercat pana acum, dar imi place sticluta, e exact genul ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. De-abia astept sa vad ce vrei sa-ti iei! Sper sa ne arati si noua pe blog!

      Ștergere