luni, 5 ianuarie 2015

Produsele favorite ale anului 2014





Anul ce tocmai s-a încheiat a fost unul care mi-a amintit că atunci când vreau să obțin ceva nu trebuie să mă dau bătută. Chiar dacă uneori greșesc trebuie să mă ridic, să o iau de la capăt și să încerc până totul iese așa cum mi-am dorit. Deviza anului 2014 a fost ,, Trântită, dar nu învinsă”, iar această deviză își continuă misiunea și în acest an.
Anul 2014 mi-a adus și clipe frumoase pe care le-am ferecat în cufărul cu amintiri prețioase, dar și produse minunate care m-au ajutat să am grijă de părul și de pielea mea.
Despre aceste produse aș dori să vă vorbesc astăzi.







În sezonul rece pielea mea are de suferit, așa că batonul de la Cococare (l-am cumpărat de pe iHerb) este perfect pentru a-mi hidrata pielea. Îmi place deoarece este un produs natural (conține 100% unt de cacao), se absoarbe rapid în piele, hidratează, catifelează și calmează pielea iritată.




Un alt produs pe care îmi place să-l am aproape este exfoliantul pentru buze de la e.l.f.
Acesta hidratează și exfoliază delicat, fiind un produs esențial pentru tratarea buzelor uscate.




Balsamul bifazic de la Babaria cu extract de aloe vera și ulei de argan îmi hidratează instant părul, îl ajută să se descurce și îi dă strălucire. Am observat că părul meu arată mai sănătos, iar firul de păr a devenit mai puternic.




Șamponul uscat de la Batiste este aliatul meu împotriva excesului de sebum. Este un produs fără de care nu pot trăi. :D



Înainte de a descoperi acest produs, în fiecare dimineață mă trezeam cu rimel în jurul ochilor, dar mulțumită acestui gel demachiant, zilele acelea au apus de mult. Mai multe detalii despre acest produs găsiți în postarea de aici.




Apa micelară de la Sephora înlătură impuritățile și machiajul dintr-o mișcare. După folosire tenul meu se simte curat, revigorat și proaspăt.




Îmi plac foarte mult scruburile de la Freeman! Acestea îndepărtează celulele moarte de pe suprafața pielii, lăsând-o fină, curată, catifelată și revigorată. 


Pentru îngrijirea tenului obișnuiam să folosesc produsele Lush, singurele care au avut rezultate imediate și vizibile. Din păcate, anul acesta produsele au dispărut de pe piața noastră, iar pe siteul lor din UK nu se mai poate comanda din România. :(



Acestea sunt produsele favorite ale anului 2014 și sper ca și 2015 să-mi scoată în cale produse minunate!


Vă pup!
xo xo xo 

4 comentarii:

  1. La multi ani in 2015! Pe mine ma tenteaza balsamul Babaria. Am nevoie de ceva hidratant pentru par, asa ca il voi incerca si eu. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani frumosi! Sper sa iti placa balsamul! Mie una mi se pare foarte bun, hidrateaza si descurca firele de par, mai ales ca eu am parul fin si se incurca destul de repede. Pupici!

      Ștergere
  2. Love this dry shampoo !
    How about to follow each other? <3

    http://nails4babes.blogspot.com/ Just let me know and i follow you back :)

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-un timp era pe miniprix ceva de la babaria, acum nu le mai vad. Poate le mai aduc, as fi tare curioasa de acest produs.

    RăspundețiȘtergere