miercuri, 28 ianuarie 2015

Produse consumate în luna ianuarie + impresii


Prima lună a anului 2015 este pe sfârșite, ceea ce mă face să mă gândesc la cât de repede trece timpul. Odată cu el trec și clipele vieții noastre, de aceea îmi doresc să încerc să trăiesc din plin fiecare zi, îndrăznind să fac alegerile care mie personal mi se par potrivite pentru viața mea. Îmi doresc să trăiesc așa cum simt, fără teama de a fi judecată. Cred că asta înseamnă adevărata libertate.


Astăzi doresc să vă prezint câteva produse consumate în luna ianuarie.







1. Exfoliant cu extract de cacao de la Fennel


- este pe bază de zahăr
- are un miros plăcut de cacao
- exfoliază foarte bine pielea corpului
- are o formulă ce conține ulei de migdale și ulei vegetal, astfel încât pielea rămâne fină și hidratată
- stimulează circulația sângelui
Mi-a plăcut mult acest produs! Nu l-am văzut prin magazine, de aceea nu l-am putut recumpăra (l-am primit cadou la o revistă).


2. Gel hidratant cu extract de melc de la Babaria


- este un gel de noapte
- are o consistență densă, practic se rup bucățele din produs atunci când este luat din recipient
- are un miros plăcut
- hidratează pielea, nu o irită, nu este comedogenic
- are un efect de peeling delicat, astfel încât pielea este suplă și luminoasă
Iubesc acest produs și-l voi recumpăra cu siguranță! A făcut minuni pentru pielea mea sensibilă!


 3. Cremă de ochi Resilience Lift de la Estee Lauder


Am primit crema într-un kit de îngrijire, astfel încât produsul s-a consumat foarte repede pentru că ambalajul a conținut doar 5 ml de produs. Cu toate acestea, am reușit să-mi fac o părere despre această cremă de ochi.
- este hidratantă
- luminează instant cearcănele, de aceea o recomand celor care doresc să combată această problemă
- este delicată cu ochii
- are o consistență fină, nu lasă peliculă grasă pe piele
- nu am observat diminuarea liniilor fine, însă nu cred că am folosit-o suficient de mult pentru a-i da șansa de a elimina ridurile


4. Ulei de duș cu migdale de la L'Occitane
5. Gel de duș Dark Kiss de la Body Luxuries

 - uleiul de duș de la L'Occitane conține extract de migdale, este foarte hrănitor, se transformă într-o spumă fină la contactul cu apa, nu lasă pielea uleioasă
- gelul de duș Dark Kiss miroase foarte bine, nu usucă pielea și mi-aș dori să-l recumpăr, însă nu l-am mai găsit pe siteul Miniprix, acolo de unde l-am luat. Produsele Body Luxuries le imită pe cele de la Bath & Body Works, însă nu le pot compara deoarece nu am testat varianta celor din urmă.


6. Dizolvant de lac de unghii fără acetonă de la Cien
7. Lapte demachiant cu lotus și mătase de la Cien


- dizolvantul fără acetonă este preferatul meu în materie de produse care îndepărtează lacul de unghii deoarece face o treabă foarte bună. Îl recumpăr cu încredere de fiecare dată când am nevoie de un astfel de produs.
- laptele demachiant de la Cien nu mi-a lăsat o impresie prea bună deoarece nu îndepărtează cu succes urmele de machiaj. Este potrivit pentru a curăța pielea care a fost demachiată în prealabil, de aceea îl văd a fi folosit dimineața. Eu una nu voi recumpăra acest produs deoarece cred că există pe piață variante de demachiante mult mai bune și mai eficiente.


8. Parfum Tesori d'Oriente Orchidea della China


- miroase foarte frumos, are un parfum dulce, floral, foarte deosebit
- am consumat deja 3 astfel de ambalaje și nu m-am plictisit de mirosul său
- parfumul persistă pe piele întreaga zi
- eu îl folosesc în combinație cu un deodorant pudră de la Lush și sunt foarte mulțumită de rezultate


Acestea au fost produsele consumate de mine în ultimul timp. Sper că v-a fost utilă această postare.

Să aveți o zi frumoasă și liniștită!
xo xo xo 

7 comentarii:

  1. Chiar am crezut ca-i Bath&Body Works! Sunt bune produsele B&B, chiar le recomand, iar in tara le gasesti pe diverse pagini de FB.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi prea place sa dau comanda pe FB, insa sper sa avem si noi produsele lor in magazine, macar in cele online. xo

      Ștergere
  2. Acetona de la Cien nu mi-a placut. Are un miros prea puternic. Eu folosesc Corona :)te pupic :)
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat-o pe cea mentionata de tine. Pe mine nu ma deranjeaza mirosul celei de la Cien. Multumesc de recomandare! xo

      Ștergere
  3. E tentanta crema de la Estee Lauder. :D Parfumurile Tesori sunt printre preferatele mele. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dintre toate parfumurile Tesori, cel cu orhidee este preferatul meu. xo

      Ștergere
  4. vreau sa incerc si eu parfumul de la Tesori, si il vreau si pe cel cu mosc.

    RăspundețiȘtergere