miercuri, 7 ianuarie 2015

Haul: Încălțăminte de la Miniprix





Cred că partea cea mai frumoasă atunci când ai serviciu este constituită din ziua de salariu și zilele libere. Cine e cu mine, mâinile sus! ^.^
Am profitat din plin de vacanța de iarnă pentru a mă relaxa, a petrece mai mult timp cu familia și, desigur, pentru a face câteva vizite unor magazine online preferate. Printre acestea se numără și siteul miniprix. Pe toată durata vacanței am plasat mai multe comenzi pe siteul lor, iar prima care a sosit este cea cu încălțăminte. Sunt foarte încântată de acestea, iar când am pus mâna pe colet, am și zbughit-o în casă cu un zâmbet larg pe față. Sper să nu mă fi văzut nimeni! (◑.◑)





Mi-am comandat trei perechi de cizme, una de ghete și o pereche de pantofi.




 Primele două perechi sunt din cauciuc și... sunt tare drăgălașe. Se pare că poți fi feminină și în cizme de cauciuc. (>‿◠)✌






Preț întreg - 49 lei
Preț redus - 24,5 lei
Le găsiți aici - mărimile 39, 40 și 41



Preț întreg - 79 lei
Preț redus - 39,5 lei
Le găsiți aici - mărimile 38, 39 și 40




 Ghetele sunt din piele întoarsă, sunt ușoare și comode. Cu siguranță le voi purta des la serviciu.





Preț întreg - 79 lei
Preț redus - 39,5 lei
Le găsiți aici - mărimile 37, 39 și 40



Această pereche de cizme este potrivită pentru primăvară sau toamnă deoarece talpa este netedă și nu sunt îmblănite. 


Preț întreg - 138 lei
Preț redus - 69 lei
Le găsiți aici - măsurile 36, 37, 38 și 39



 Ultima pereche comandată este o pereche de pantofi pe care am admirat-o mult timp pe site. Pantofii sunt eleganți, ușori, iar tocul este de 11,5 cm.





Bareta din jurul gleznei oferă stabilitate pantofului în picior. No more Cinderella! 


Preț întreg - 89 lei
Preț redus - 44,5 lei
Îi găsiți aici - mărimile 39 și 40



Toate perechile de încălțăminte sunt de la Fullah Sugah, marcă ce are multe produse frumoase, iar dacă doriți să răsfoiți paginile ce cuprind aceste încălțări, o puteți face aici.
Cum v-am mai spus, sunt foarte încântată de aceste articole deoarece sunt exact cum mi-am imaginat că vor fi. 


Vă pup și vă îmbrățișez cu mult drag!
Aveți grijă de voi!
xo xo xo

11 comentarii:

  1. Iaiiiii! Ce de perechi frumoase, să le porți cu mare plăcere! Favoritele mele sunt cizmele neîmblănite și frumusețile acelea din cauciuc (ambele perechi).
    Iubesc Miniprixul pentru încălțămintea de calitate și abia aștept să mai cumpăr ceva luna aceasta de la ei :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place Miniprix. Sunt foarte incantata de ceea ce mi-am cumparat! Acum mai astept un colet cu cateva ghetute din piele pe care le-am prins la reducere. :) Multumesc pentru comentariu, Aurora! Iti doresc un an bun cu multe realizari, sanatate si belsug! Te pup!

      Ștergere
    2. Mulțumesc, la fel, Simona! Să ne citim și-n continuare cu plăcere!
      Pupici!

      Ștergere
  2. sa le porti cu placere! cizmele lungi sunt preferatele mele :).

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Alina! La multi ani cu bucurie si sanatate! xo

      Ștergere
  3. Ti-ai luat cateva! O sa fie foarte utile cand se vor topi zapezile,si sunt si simpatice.
    Stii cumva daca aveau si negre simple?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca aveau si pe negru... nu cred. Insa poti arunca o privire deoarece mai mereu apar noi produse. xo

      Ștergere
  4. Cele roz din cauciuc nu mai sunt la reducere din cate vad pe site :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei promoțiile celor de la Miniprix nu durează mult timp, însă au oferte tentante în fiecare zi, motiv pentru care verific mereu siteul.

      Ștergere
  5. sa le folosesti cu drag! imi plac toate, de la cizmele de cauciuc la sandalute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare! Ma bucur ca iti plac cizmulitele si celelalte incaltari. Eu una de-abia astept sa le port!

      Ștergere