sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Shopping Haul


Luna decembrie este luna în care obișnuim să oferim cadouri celor dragi, de aceea petrecem mai mult timp prin magazine, încercând să găsim darurile perfecte. Mie una îmi place să profit din plin de această experiență pentru că mai mereu găsesc lucruri interesante și pentru mine.
Astăzi doresc să vă arăt câteva achiziții de la ultima sesiune de shopping a anului 2014.




Primul magazin în care am intrat a fost Sephora. De acolo mi-am ales o apă micelară, un fond de ten, precum și câteva produse care mi-au atras atenția prin parfumul lor.




1. Apă micelară Sephora - îndepărtează toate urmele de machiaj, este destinată atât ochilor cât și tenului, este potrivită pielii sensibile și nu provoacă usturimi ale ochilor. Este un produs pe care îl recumpăr și acest lucru arată cât de mult îmi place această apă micelară. Chiar și prețul mi se pare prietenos - 35 lei pentru 200 ml de produs.




2. Lapte pentru corp cu extract de pulpă de mango - ador parfumul său tropical! Acest produs nu conține parabeni, are un ambalaj practic, nu formează peliculă grasă pe piele, ci se absoarbe rapid. Îl folosesc cu mare plăcere pentru că îmi lasă pielea parfumată și hidratată. Prețul acestei loțiuni a fost de 35 lei.



3. Fond de ten mineral Sephora - am ales acest fond de ten deoarece doresc să folosesc produse cât mai lejere, care să îmi lase pielea să respire și care să nu conțină parabeni. Acest fond de ten nu are în compoziție nici parfum, talc sau alergeni, de aceea mi se pare potrivit pentru pielea sensibilă.



Fondul de ten vine însoțit de un burețel ale cărui fețe permit grade diferite de acoperire. Ambalajul este prevăzut și cu o oglindă, de aceea este perfect pentru a fi purtat în poșetă.



Am ales nuanța Moyen Medium 26. Prețul produsului a fost de aproximativ 60 lei.



4. Apă de toaletă Myrtille Blueberry de la Sephora - 7 ml de parfum fructat și dulce. Ambalajul mic încape cu ușurință în poșetă, făcând produsul perfect pentru momentele în care îmi doresc o reîmprospătare. Prețul acestei ape de toaletă a fost de 20 lei.




Din magazinul CCC mi-am ales o pereche de ghete de care sunt foarte încântată!



Ghetuțele sunt îmblănite astfel încât pot fi purtate pe timp de iarnă, au talpa antiderapantă și tocul mai gros ce permite o stabilitate mărită.




 Îmi place înălțimea tocului deoarece îmi permite purtarea ghetelor pe tot parcursul unei zile de muncă fără a-mi provoca disconfort.





Din Carrefour am cumpărat o cutie cu batoane proteice Gerlinea și o pijama roz și călduroasă. ^_^

O cutie are două batoane de ciocolată ce conțin 225 kcal și 14,6 grame de proteine, fapt ce încurajează pierderea în greutate.
Mi-a plăcut foarte mult gustul acestor batoane și le-aș mai cumpăra dacă prețul lor nu ar fi așa de piperat - 6,85 lei cutia.



Pijamalele au costat 38 lei la reducere, sunt confecționate din bumbac, sunt confortabile și călduroase.




Acestea sunt ultimele produse cumpărate în anul 2014, însă nici 2015 nu se lasă mai prejos pentru că a debutat cu multe cumpărături online pe care vi le voi prezenta în postările viitoare.


Vă doresc o zi relaxantă!
xo xo xo 

8 comentarii:

  1. Tare curioasă sunt asupra fondului de ten mineral, fiindcă nici nu mai ştiu numărul blogurilor pe care l-am văzut alături de păreri bune! Aşteptăm şi părerea ta!

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost curioasa cu privire la acest fond de ten, tocmai de aceea l-am si cumparat. Cu siguranta voi reveni cu un review. Pupici!

      Ștergere
  2. Să stăpânești cu plăcere tot ce ți-ai cumpărat! Îmi pare rău că nu am și eu Sephora prin apropiere. Sau cred că mă bucur. Altfel prevesteam o gaură ( și mai mare ) în buget din cauza cosmeticelor :))

    Am încercat și eu niște produse de la Gerlinea în trecut. Le câștigasem la un concurs. Dar nu m-au tentat încât să le cumpăr pentru că mi se păruseră extrem de dulci. Cred că aveau o cremă de caramel sau ceva similar. Parcă nu îmi lăsau impresia că m-ar ajuta la slăbit. Pentru asta consum batoanele de slăbit de se găsesc pe la plafar, prin Kaufland, Auchan... Nu prea sunt cele mai bune la gust dar sunt un rau necesar :))

    Pijamalele sunt foarte drăguțe. Eu am o obsesie pentru pijamale. Cred că sunt în stare să îmi cumpăr săptămânal câte o pereche :))

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare, Andreea! Cu siguranta un magazin Sephora ti-ar fi adus cheltuieli deoarece au tot felul de produse interesante, multe dintre ele foarte laudate in mediul virtual. Cat despre produsele Gerlinea, eu mi-am luat batoane cu coicolata neagra, nu cu caramel si mi-a placut gustul lor. Nu cred insa ca as putea inlocui o masa cu acestea deoarece sunt dulci, intr-adevar. Mie mi se pare ca merg in locul a ceva dulce deoarece un baton are 100 kcal si multe proteine.
      Iti multumesc pentru comentariu! Te pup!

      Ștergere
  3. pijamalute rooz <3 si eu mi-am luat o pereche.si da chair am dorii un review la fondul de ten mineral sephora. pupici :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In weekend imi place sa lenevesc in pijamale, de aceea mi-am ales o pereche roz care sa ma binedispuna. Pupici!

      Ștergere
  4. Clar plec la cumparaturi pentru pijama! E foarte draguta iar pretul e bun.
    Am avut eu fondul de ten mineral Sephora si tin minte ca mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un an nou cu bine, chiar daca urarea vine cu intarziere. Sa le folosesti pe toate cu drag! tare simpatice ghetutele.

    RăspundețiȘtergere