vineri, 23 ianuarie 2015

Câteva cumpărături de la Avon



Îmi place să răsfoiesc cataloagele Avon ori de câte ori am ocazia deoarece mai mereu văd ceva interesant: fie o geantă (în ultimul timp mi-am cumpărat vreo două), un creion de ochi, un parfum sau un spray de corp. Ultima mea comandă nu conține foarte multe produse, însă doresc să vă vorbesc puțin despre ele, în speranța că poate vă vor fi utile părerile mele.





1. Spray de corp cu rodie și mango - 5,99 lei




Îmi plac foarte mult spray-urile de corp de la Avon deoarece mă ajută să împrospătez atmosfera din cameră sau hainele pe care le port pe acasă. Parfumurile mi se par mult prea puternice pentru a fi folosit atunci când petrec timp acasă, deci apelez la spray-urile de corp de la Avon. De data aceasta l-am ales pe cel cu miros de rodie și mango. Îl folosesc cu mare plăcere!


2. Loțiune emolientă cu ulei de nuci de Macadamia - 6,99 lei


Acest produs este potrivit pentru pielea uscată a picioarelor obosite deoarece conține extract de nuci de Macadamia, cunoscut pentru proprietățile sale relaxante și hidratante. Sunt sigură că voi profita din plin de efectele acestei loțiuni atunci când voi dori să mă relaxez după o zi lungă și obositoare.


3. Creioane de ochi și sprâncene - 9,99 lei fiecare


Mi-am ales din catalog două creioane: unul pentru ochi și altul pentru sprâncene. Cel pentru ochi este sidefat, însă nu așa de mult precum este arătat în catalog. Oricum, este un mov frumos ce poate fi purtat cu succes într-un machiaj smokey sau pe timp de zi alături de o culoare neutră. Creionul pentru sprâncene este foarte cremos, însă nu am apucat să-l folosesc mai mult pentru a-mi face o părere. Voi reveni cu informații despre acest produs.




4. Essential balm Vanilla - 8,99 lei


Ultimul produs ales este un balsam multifuncțional pentru îngrijirea pielii uscate. Promite să hidrateze buzele, cuticulele și pielea coatelor. Eu l-am cumpărat în special pentru cuticule deoarece mâinile mele sunt foarte uscate în timpul iernii, iar hidratarea cuticulelor reprezintă o adevărată provocare pentru mine. Sper ca acest produs să mă ajute să am mâini catifelate și hidratate!


Cam atât pentru astăzi! Vă doresc un weekend relaxant!
xo xo xo 

8 comentarii:

  1. si eu imi iau di fiecare brosura macar un produs, imposibil sa nu ma atraga ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac spray-urile de corp! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se par foarte potrivite pentru improspatarea de peste zi, iar parfumul lor este delicios! xo

      Ștergere
  4. Creioanele de ochi de la Avon sunt extrem e bune. Si au un pret foarte mic.

    http://beautywithcriss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se par bune creioanele. Sunt pigmentate, cremoase si se aplica usor. xo

      Ștergere