vineri, 2 ianuarie 2015

December Empties - produsele terminate în luna decembrie





Împreună cu surorile mele am reușit să terminăm multe produse în luna ce tocmai s-a încheiat. Ne-am propus ca și în 2015 să consumăm cât mai multe produse pe care le avem de ceva timp. În felul acesta reușim să ne bucurăm de toate achizițiile în materie de machiaj și îngrijirea corpului, fără a le lăsa să expire.







Alpha-H Liquid Gold cu acid glicolic și crema Rejuvenating Cream cu 10% acid glicolic și vitamina C - unele dintre cele mai bune produse pentru îngrijirea tenului pe care le-am folosit până în prezent. Exfolierea chimică pe bază de acid glicolic se potrivește tenului meu, îl ajută să fie mai proaspăt și mai luminos. Am făcut un review despre loțiunea Liquid Gold în postarea de aici.



Blemish Treatment Lotion cu acid salicilic (produs cumpărat de pe iHerb) - pielea mea nu răspunde bine la acid salicilic, de aceea nu am putut să folosesc acest produs, însă sora mea l-a găsit foarte util în lupta cu acneea.

Clean&Clear Deep Cleansing Lotion - una dintre cele mai bune loțiuni de curățare a tenului cu probleme.

Ser SpaPharma cu minerale din Marea Moartă - este un produs destinat pielii uscate, se absoarbe rapid în piele, hidratează, însă nu oferă rezultate spectaculoase. Nu îl voi recumpăra.



Iluminator L'Oreal Lumi Magique - mi-a plăcut foarte mult deoarece lumina zona de sub ochi, făcând tenul să pară mai radiant. Voi recumpăra acest produs.

Rimel The Colossal Volum Express de la Maybelline - nu m-a impresionat.

Primer mineral pentru față de le e.l.f. - lasă pielea fină, ajută fondul de ten să se aplice uniform, este un produs destul de ieftin, de aceea îl voi cumpăra din nou.

Spray pentru fixarea machiajului de la e.l.f. - conține aloe, ceai verde, castravete, vitaminele A, C și E, ajută machiajul să arate mai bine și îi prelungește rezistența. Nu oferă rezultate spectaculoase, însă folosirea acestui spray nu trece neobservată. Tenul meu reacționează foarte bine la folosirea acestui produs, nu îmi provoacă iritații, din contră mă ajută să am o piele mai frumoasă.




Lapte demachiant de la Elmiplant - are putere medie de curățare, este destul de hidratant, însă nu excepțional.




Deodorant Balea Young - are un miros foarte dulce, nu conține alcool, nu irită pielea și are un parfum persistent.

Deodorant Antipespirant Rexona - are un miros foarte plăcut, nu conține alcool și oferă o bună protecție împotriva transpirației. Mi-a plăcut acest produs și îl voi recumpăra.

Avon Foot Works - are un miros mentolat ce oferă prospețime și revigorare picioarelor obosite și neutralizează mirosurile neplăcute. Este un produs pe care îl recumpăr de foarte mult timp.

Spray pentru corp Avon Naturals Comforting - conține aromă de smochină, însă parfumul nu persistă foarte mult. Cu toate acestea îmi face plăcere să-l folosesc deoarece miroase bine și are un preț foarte accesibil.




Scrub pentru corp cu rodie și zahăr - exfoliază foarte bine, are un miros foarte plăcut, nu conține parabeni și lasă pielea hidratată. Mi-a plăcut și-l voi recumpăra, mai ales că nu are un preț mare.


Vă mulțumesc pentru vizită! Sper să-mi fiți alături și în anul 2015!
Vă pup!
xo xo xo

5 comentarii:

  1. Chiar ati consumat cateva produse frumoase! :-)
    La multi ani!
    www.farmacistonline.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si tie! Multumesc pentru vizita si pentru comentariu! xo

      Ștergere
  2. chiar ce am postat si eu favoritele lunii decembrie.Mie scrubb-ul de la Freeman nu mi-a placut deloc. Mirosul in special.pupici :*

    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-ti citesc si eu postarea caci sunt curioasa cu privire la produsele pe care le-ai terminat. Cat despre scrub.... mie imi plac mirosurile dulci, deci produsul a fost pe placul meu. Te pup!

      Ștergere
  3. am incercat si eu spray-urile de la Avon si de la Rexona, si demachiantul de la Elmiplant

    RăspundețiȘtergere