joi, 5 februarie 2015

Cumpărături de la Glow și Bershka




În weekendul trecut am văzut în magazine două rochițe și două eșarfe ce mi-au atras atenția, iar prețurile mici pe care le aveau m-au convins să le cumpăr.




De la Bershka mi-am ales următoarele articole:



Eșarfă fular gri - este foarte pufoasă, perfectă pentru zilele friguroase
Preț întreg - 49,90 lei
Preț redus - 19,90 lei



Eșarfă cu inimioare (100% bumbac) - potrivită pentru Valentine's Day  ^.^
Preț întreg - 39,90 lei
Preț redus - 15,90 lei



Rochie albă - materialul este gros și nu necesită purtarea unei jupe
Forma rochiței avantajează orice siluetă, iar sistemul de închidere cu fermoar în față îi dă o notă aparte. Îmi place foarte mult această rochie! 
Preț întreg - 99,90 lei
Preț redus - 29,90 lei


De la Glow mi-am cumpărat o rochiță neagră.


Rochița este din bumbac, materialul este ușor supraelastic, talia este accentuată printr-un cordon de piele, iar partea de jos a articolului este ușor curbată. Îmi place această rochie deoarece nu este decoltată, nici foarte scurtă, de aceea o pot purta și la serviciu.
Preț - 49,90 lei


Am primit și un cupon de 25% reducere pe care îl pot utiliza weekendul următor în magazinul Glow.


Voi ați profitat de reducerile din magazine?

Să aveți parte de o zi productivă!
xo xo xo

8 comentarii:

  1. Sa le porti cu drag !
    Frumoasa rochia alba :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce preturi bune ai prins! Din pacate, cu sesiunea, n-am prea reusit sa colind magazinele, dar tot mi-am luat doua bluze. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am avut o perioada aglomerata, de-abia la sfarsitul lunii ianuarie am avut timp sa merg in mall pentru a vedea ce mai este nou. Pupici!

      Ștergere
  3. imi plac mult rochitele! sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere