luni, 9 februarie 2015

Cumpărături de la Sephora





Ori de câte ori merg în mall nu pierd ocazia de a face o vizită magazinului Sephora, unul dintre magazinele mele preferate. Știu că prețurile lor sunt cam piperate, dar întotdeauna am găsit câteva promoții sau reduceri ce mi-au atras atenția.
La ultima sesiune de cumpărături, cei de la Sephora aveau la promoție câteva produse pentru îngrijirea părului și câteva pentru îngrijirea tenului. Produsele aveau prețul redus, iar dacă cumpărai două produse îl primeai pe cel mai ieftin gratis. Mi-am zis că trebuie să profit de această oportunitate pentru a testa două produse de la Yes to Carrots pe care doream de mult timp să le încerc.






Loțiune pentru corp Yes to Carrots
Conține 99% ingrediente naturale, are un parfum subtil și promite să hidrateze intens pielea uscată.
Preț - 26,50 lei



Demachiant Yes to Carrots
Conține mici particule exfoliante, are o textură cremoasă și un parfum plăcut.
Deoarece acest produs avea un preț mai mic decât loțiunea pentru corp (aproximativ 20 de lei), l-am primit gratis. Yayyy! ^.^



Ulei pentru păr și corp Sephora
Este unul dintre produsele mele preferate deoarece nu conține parabeni, hidratează și lasă pielea catifelată. 
Preț - 19,50 lei



Gel roll-on pentru ochi Sephora
La un capăt este prevăzut cu trei biluțe din metal care au rolul de a da senzația de răcoare și de a masa ușor produsul în piele. Promite să reducă cearcănele și pungile de sub ochi. Sper să funcționeze!
Preț - 22,50 lei



Apă de toaletă Mango Sephora
Miroase atât de bine!!! Mi-aș fi dorit să-l am în cantitate mai mare, dar varianta de 7ml îmi permite să-l port cu ușurință în geantă.
Preț - 20 de lei



Am primit și un mic cadou. Este vorba despre oja Magnetic Polish, în nuanța Whitehall, o frumoasă nuanță de verde intens.
Când îmi voi picta unghiile cu această ojă, o să vă arăt și vouă modelul magnetic pe care îl are.



Ca mostră de parfum am primit Apa de toaletă Alien Eau Extraordinaire Thierry Mugler, un parfum elegant.


Acestea sunt produsele pe care mi le-am achiziționat de la Sephora la ultima sesiune de cumpărături. Sper că v-a făcut plăcere să citiți această postare!


Să aveți o zi frumoasă și o săptămână reușită!
Vă pup!
xo xo xo

12 comentarii:

  1. ador gama yes to..buna si la pret acceptabil

    RăspundețiȘtergere
  2. Uleiul pentru corp si par ma tenteaza sa-l cumpar, doar ca trebuie sa termin ce am deja inceput :-) si apoi cel de la Sephora urmeaza :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie una imi place acest ulei deoarece are o textura lejera, nu lasa pelicula foarte grasa pe piele si, cu toate acestea, este foarte hidratant. Pupici!

      Ștergere
  3. ce de bunatati <3 sa le folosesti cu drag. O sa dau si eu o fuga prin sephora pentru produsele Yes to carrots,m.ai facut curioasa. nici nu aveam habar ca exista si la noi.;) te pupic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos de urare! Sper sa gasesti produsele Yes to ca fiind bune. Mie imi plac mult! Pupici!!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Daaa..... :) Imi place sa casc ochii la rafturile pline de produse tentante, asa ca trebuie sa ies din magazin cu ceva. :)

      Ștergere
  5. sa le folosesti pe toate cu drag! dupa ulei o sa ma uit si eu!

    RăspundețiȘtergere