sâmbătă, 21 februarie 2015

Deliciu pentru week-end : Mini mereng


Îmi place să petrec week-endul împreună cu familia mea și să ne bucurăm de momente dulci, pe care să le savurăm cu plăcere. Pentru acest sfârșit de săptămână am pregătit un mereng și doresc ca astăzi să vă prezint cum să îl pregătiți.
Merengul este o prăjitură preparată din albuș de ou bătut cu zahăr, coaptă la foc mic și acoperită cu frișcă.




Ingrediente:
4 albușuri
250g zahăr
1 linguriță de oțet
un praf de sare



Mod de preparare:
Cuptorul se preîncălzește.
Se bat albușurile cu sarea, oțetul și zahărul până devin spumoase și tari.
Într-o tavă, pe o foaie de copt, se întinde compoziția și se coace în cuptor la temperatură joasă pentru 60 - 90 de minute. Se lasă la răcit în cuptor.
Bezeaua se ornamentează cu frișcă și fructe acrișoare pentru a-i diminua dulceața.
Eu am folosit kiwi, căpșune, mandarină și boabe de struguri din compot.
Se presară zahăr pudră și se servește imediat.





Poftă bună!

Week-end plăcut!
xo xo xo

6 comentarii:

  1. Arată extraordinaar, deja îi simt gustul. Poate o să încerc şi eu să o fac.


    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cazul in care te hotarasti sa incerci aceasta reteta, iti doresc spor la gatit! Sper sa iti placa!

      Ștergere
  2. Și eu pregătesc ceva similar, dar îi zic ”pavlova” . Oricum, e tot ceva blat de bezea cu frișcă și fructe pe deasupra. Arată absolut delicios, efectiv am înghițit în sec când am văzut pozele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut postarea in care ne prezentai tortuletul pavlova si mi-am dat seama ca este aceeasi reteta. Si imaginea pe care ne-ai aratat-o mi-a facut pofta, insa trebuie sa ma abtin pana in weekend deoarece incerc sa mai limitez consumul de dulciuri. Incerc..... :)

      Ștergere