joi, 19 februarie 2015

Review: Set de creme Himalaya Herbals





Aceste zile friguroase mi-au pus la grea încercare starea mâinilor, deoarece frigul a accentuat senzația de uscăciune la nivelul pielii. Am fost nevoită să caut niște produse emoliente pentru a elimina acest disconfort și am descoperit în Cora setul de creme Himalaya Herbals.
Am fost foarte mulțumită de rezultate, așa că m-am hotărât ca astăzi să vi le prezint și vouă.




Setul conține două creme: o cremă pentru corp și o cremă pentru îngrijirea mâinilor.



Crema hidratantă Himalaya (150 ml) este destinată pentru a hrăni pielea corpului. Eu o folosesc chiar și după epilare. :)  Printre ingrediente am regăsit: aloe vera, gotu - kola și cireșe japoneze. Este un produs hipoalergenic și are un parfum delicat, cu un subtil iz floral.

Crema de mâini Himalaya (50ml) este o cremă superhidratantă și calmantă datorită ingredientelor deosebite: unt de cacao, ghimbir, trandafir australian și woodfordia, o plantă exotică din India. Are un parfum floral, destul de puternic și pot spune că își face treaba foarte bine. Deși este o cremă destinată îngrijirii mâinilor eu o folosesc și pentru călcâie. Păcat că acest recipient are doar 50 ml...  :(



Cele două produse au o textură ușoară, consistență cremoasă și non - grasă. Se absorb rapid în piele, fără a lăsa urme uleioase.



Sunt încântată de efectele acestor creme: am scăpat de aspectul inestetic al dermei uscate, pielea este frumoasă, hidratată și catifelată. Voi recumpăra acest set și chiar îl voi oferi cadou, mai ales că vor urma câteva zile deosebite.  ;)


Voi ce creme hidratante utilizați?


xo xo xo

6 comentarii: