miercuri, 11 februarie 2015

Review: Vopsea pentru păr L'Oréal Préférence Wild Ombrés




Până acum mi-am vopsit părul doar o singură dată și a fost acum... șapte ani. Încă de luna trecută mi-am dorit să fac părului o schimbare, iar vopseau L'Oreal pentru obținerea stilului ombre mi-a făcut cu ochiul la fiecare vizită în magazinul Carrefour. Pentru că am părul șaten deschis, am ales să testez
N°1.




 Cutia conține:

  • perie pentru aplicarea vopselei
  • mănuși
  • instrucțiuni de folosire
  • pudră activantă
  • cremă revelatoare
  • cremă decolorantă
  • șampon protector



La început am avut mari emoții și multe întrebări mi-au trecut prin minte: Oare cum va arăta la final părul meu? ... Îmi va sta bine cu acea culoare? ... Dacă nu, ce mă fac? ... ⊙﹏☉
Dar mi-am luat inima-n dinți și am trecut peste această teamă. ᕙ(`▿´)ᕗ

Primul lucru pe care l-am constatat a fost faptul că este destul de greu să îți aplici singură vopseau pe păr, de aceea recomand apelarea la bunăvoință unei persoane apropiate, a surorii, a mamei sau a unei prietene.


I. Periați bine părul pentru a vă asigura că firele de păr nu sunt încurcate. 
II. Împărțiți părul în două secțiuni.
III. Începeți prin a aplica vopsea pe vârfuri, iar apoi pe șuvițe de păr. Aveți grijă să păstrați o simetrie, iar nivelul unde aplicați vopseaua să nu fie egal pentru șuvițele vecine, ci alternați lungimea acestora. Nimeni nu și-ar dori să aibă jumătate de păr o culoare și, brusc, cealaltă jumătate altă culoare. 
IV. Repetați pasul III și pentru a doua secțiune a părului. Aveți grijă la șuvițele ce încadrează chipul! Aplicați vopseauna în scară descendentă. Pentru a-mi proteja fața, am înfășurat aceste șuvițe în folie de aluminiu.

Pentru că nu am dorit ca părul meu să prindă o nuanță de blond prea deschis, am lăsat vopseaua să acționeze timp de 25 de minute.

Rezultatul m-a încântat foarte mult. Îmi place!!! \ (•◡•) /


Prima poză (stânga) a fost realizată în interior și s-a folosit bliț, iar a doua poză (dreapta) a fost făcută la lumină naturală, fără bliț.



Pentru mai multe sfaturi despre cum se aplică vopseaua ombre vă las mai jos filmulețul pe care l-am vizionat împreună cu sora mea înainte de a ne apuca de treabă.





Vouă vă place stilul ombre? 


Vă doresc o zi frumoasă!
Vă pup!
xo xo xo

12 comentarii:

  1. Foarte, foarte bine ți-a ieșit! Am să cumpăr și eu această vopsea atunci când părul meu va fi mai lung, mă atrage de multă vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Am avut mari emotii inainte de a ma vopsi ombre, insa acum ma bucur ca am facut aceasta alegere. Multumesc pentru comentariu! Te pup!

      Ștergere
  2. Super, foarte natural efectul, imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place. Am avut inima cat un purice in timpul aplicarii acestei veopsele deoarece nu stiam la ce sa ma astept. Acum m-am linistit. :) Pupici!

      Ștergere
  3. Imi place foarte mult stilul ombre si am folosit si eu acelasi kit si mi-a placut rezultatul. Ti-a iesit foarte bine, arata foarte natural si rafinat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru comentariu, Camelia! Chiar ma bucur ca nu mi-am stricat parul avand in vedere ca il am destul de lung si-mi pastrasem culoarea naturala, nefiind vopsita. Pup!

      Ștergere
  4. acum vreo luna am scris si eu despre aceasta vopsea, mi-a placut tare mult, numai ca eu nu am reusit sa scot ceva frumos :)...a fost un fiasco!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu ti-a iesit. Poate data viitoare... daca te mai incumeti. Oricum, iti recomand tutorialele de pe youtube, cele facute de profesionisti, cum este cel pe care l-am aratat in aceasta postare. xo xo xo

      Ștergere
  5. arata tare bine! parul meu e acum in perioada de refacere, asa ca n-are voie vopsea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru la vara poate o sa o incerci deoarece ofera o tonalitate mai deschisa parului, ceea ce va crea efectul decolorarii de la soare. Poti opta pentru cateva suvite.

      Ștergere