marți, 17 februarie 2015

Produse care m-au dezamăgit



Astăzi doresc să vă prezint două produse pe care le-am folosit în ultima vreme și care nu mi s-au părut prea grozave.



Unul dintre produse este de la Avon, iar celălalt de la Sally Hansen. 


1. Cremă de ochi Solutions ageless bloom - nu mai știu exact cât a costat ( a avut un preț foarte mic), însă îmi aminetesc că am luat-o la reducere. Pot spune că are o consistență densă, nu curge, vine într-un recipient drăguț de sticlă, însă îmi provoacă usturimi ale ochilor. Acum serios... o cremă de ochi nu ar trebui să provoace astfel de reacții. Îmi pare rău că nu o pot folosi deoarece îmi place consistența sa și faptul că este hidratantă. Probabil o voi folosi pe post de cremă de mâini.


2. Întăritor de unghii de la Sally Hansen - am luat acest produs de pe 1001cosmetice.ro și am plătit pe el în jur de 20 lei. L-am zărit și în magazinele Sephora la un preț mult mai mare (aproximativ 50 lei). Acest întăritor se aplică pe unghie, dar și sub vârful unghiei, pentru a o face mai rezistentă. Folosesc produsul de mai bine de o lună și nu am observat nicio îmbunătățire. Unghiile mele se exfoliază în continuare, plus că întăritorul acesta sare de pe unghii foarte repede. Am avut așteptări de la acest produs, mai ales că nu este tocmai ieftin. Sincer, un lac de unghii incolor cumpărat cu 3-5 lei rezistă mult mai mult pe unghiile mele. Voi continua totuși să folosesc acest produs în speranța că în timp se vor vedea mai multe rezultate.


Voi ați testat vreunul dintre aceste produse?
Dacă da, ce părere v-ați făcut despre acesta?

Vă doresc o zi frumoasă!
xo xo xo 



7 comentarii:

  1. chiar ma bucur ca ai scris de al 2-lea, vroiam sa-l cumpar!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am povestit despre experienta mea cu acest produs. Acum nu stiu daca toata lumea imi impartaseste opinia sau daca trebuie sa-l folosesc mai mult pentru a vedea ceva rezultate (desi eu cred ca ar fi trebuit sa vad ceva imbunatatiri pana in prezent).

      Ștergere
  2. Nu am incercat cremele din gama Solutions, dar bine ca stiu sa ma feresc de acum de crema lor de ochi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mine a fost prima oara cand am incercat o crema din aceasta gama. De la Avon cel mai mult mi-a placut una de la Anew.

      Ștergere
  3. Nu am incercat aceste produs, dar nici nu le trec pe wishlist!

    Kisses,

    ♥♥♥

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi provoaca alergii tenului cremele avon asa ca am renuntat sa le mai folosesc

    RăspundețiȘtergere