luni, 2 februarie 2015

Cumpărături Lush





Produsele Lush se numără printre preferatele mele în materie de produse pentru îngrijirea pielii și a părului. Am fost foarte dezamăgită când am aflat că nu se mai pot cumpăra din România, însă mi-am propus să mi le achiziționez din afară ori de câte ori am ocazia. De curând am profitat de o reducere de 50% aplicată produselor de Crăciun. Mi-am făcut stocul pentru un an întreg.  ^.^






Cadou The Elves' Workshop
Conține două săruri de baie și două spumante, toate ambalate într-o cutie metalică foarte drăguță.



Spumat de baie Drummers Drumming
Are forma unei acadele de care atârnă doi clopoței. Acest produs poate fi folosit de mai multe ori: se pune apă în cadă și se lasă spumantul în apă pentru a avea cantitatea de spumă dorită. Apoi produsul se lasă la uscat pentru a putea fi folosit și alte dăți. 


 Sare de baie Golden Wonder
Acest produs este extraordinar: are un miros dulce, dar proaspăt, transformă apa într-un aur lichid datorită particulelor aurii, după care oferă o explozie de culoare deoarece în interior se află ,,surprize” colorate.


Spumant de baie Christmas Penguin
Acest spumant de baie nu este doar drăgălaș, ci și extrem de parfumat, oferă foarte multă spumă și transformă baia într-un salon de SPA.


Sare de baie Polar Bear
Acest ursuleț polar miroase foarte bine și hidratează pielea datorită untului de cacao pe care îl conține.


Următorul cadou conține ceva mai multe produse pe care sunt nerăbdătoare să le testez.


Săpun Fairy Ring
Conține extract de ciuperci, iasomie și ylang-ylang. Pretinde că hidratează pielea, că luptă împotriva îmbătrânirii și stimulează circulația.


Spumant de baie Holly Golightly
Acest spumant de baie conține patchouli și scorțișoară, parfum perfect pentru serile friguroase de iarnă. Conține particule de sclipici argintiu pentru a da iluzia unei băi sub clar de lună.


Sare de baie Lord of Misrule
Este preferata mea deoarece miroase incredibil!


Gel de duș Hot Toddy
Are un miros picant, dar cu note dulci: conține cuișoare, scorțișoară și ghimbir. Este ediție limitată de Crăciun, de aceea are o formulă mai festivă, cu sclipici roșu și auriu.


Sare de baie Cinders - pentru iubitoarele de scorțișoară ^.^


Săpun Karma
Este unul dintre săpunurile mele preferate.


Ulei solid pentru masaj Hottie
Seamănă cu o bucată de ciocolată albă, însă nu este destinat papilelor gustative, ci pielii care are nevoie de hidratare și răsfăț.



Împreună cu surorile mele am cumpărat patru geluri de duș: două recipiente cu Hot Toddy și două cu So White, un gel de duș cu miros proaspăt de mere verzi, bergamotă și apă de trandafiri.


Sare de baie Luxury Lush Pud
Este o sare de baie colorată și de-abia aștept să văd ce spectacol îmi va oferi atunci când o voi folosi.


Săpun Sultana of Soap
Este un săpun extrem de hidratant, are un miros încântător, de aceea este preferatul meu. Ori de câte ori îl folosesc îmi aduc aminte de timpul petrecut în Budapesta.


Orice vizită în magazinele Lush se sfârșește cu primirea unor mostre.
Unele sunt produse pe care le-am mai avut, altele sunt noi pentru mine.
Foarte puține magazine oferă mostre clienților, de aceea este de salutat politica magazinelor Lush.



Într-o postare viitoare vă voi prezenta și câteva produse Lush de îngrijire a tenului pe care mi le-am cumpărat în aceeași sesiune de shopping în care mi-am achiziționat produsele pe care tocmai vi le-am arătat.

O săptămână ușoară să aveți!
xo xo xo

8 comentarii:

  1. ce bine arata toate si cred ca mirosul este pe masura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate! Mirosul este absolut incantator! Tin produsele in dormitor si am observat ca in toata camera pluteste un parfumul extrem de placut. xo

      Ștergere
  2. Cat de dragute sunt figurinele <3 eu nu am incercat produsele lor. Cand am vrut sa imi iau un sampon uscat de la ei, au disparut din Ro. :( :* pupici :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... pacat ca nu mai exista magazine Lush in Romania. Poate vor reveni. Sper! Te pup!

      Ștergere
  3. Ce delicii pe aici :). Sa le folosesti cu placere :*
    Am avut si eu in trecut produse Lush iar bombele si spumantele de baie m-au fascinat. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si mie imi plac mult sarurile si spumantele de baie deoarece miros foarte bine si lasa pielea hidratata. Pupici!

      Ștergere