vineri, 20 februarie 2015

My Morning Skincare Routine



Pentru astăzi mi-am propus să vă prezint rutina de dimineață a îngrijirii tenului meu. Zilnic mă trezesc la ora 6 AM și, cu toate că sunt somnoroasă, încerc să respect câțiva pași simpli de îngrijire a pielii feței.




Tipul tenului: ten gras, predispus la acnee, sensibil, pori măriți, câteva pete pigmentare
Vârsta: 30+

Încerc să păstrez rutina destul de simplă, fără a-mi încărca tenul cu multe produse. De asemenea trebuie să menționez că pielea mea nu tolerează orice cremă de față, de aceea cu greu am găsit un produs care să nu provoace acnee, să nu-mi încarce porii și să țină producerea sebumului sub control. După lungi căutări și testări am ajuns la următoarea formulă:





Pașii pe care îi respect cu strictețe sunt următorii:

1. Curățare - Cleanser-ul Angels on Bare Skin de la Lush


- curăță pielea și o exfoliază ușor
- nu irită tenul
- conține ingrediente 100% naturale
- calmează pielea iritată
- rețeta este inspirată după o formulă medievală; produsul conține lavandă (calmează pielea) și caolin (absoarbe sebumul și murdăria din pori)
- tonifică și dă luminozitate pielii


2. Hidratare - Cremă de zi cu extract de melc de la Babaria


Deoarece am terminat apa florală de tei de la Mayam, am rămas fără toner, așa că momentan sar peste această etapă și, după curățare, aplic o cremă hidratantă cu extract de melc.


De ce am ales această cremă?
- conține SPF 20 ( o cremă de zi trebuie să conțină factor de protecție solară)
- nu este uleioasă, cu toate că este hidratantă
- are o textură lejeră
- permite aplicarea fondului de ten
- nu îmi încarcă porii
- are un ușor efect de peeling datorat extractului de melc - odată cu trecerea anilor, procesul natural de exfoliere este încetinit, astfel încât este de preferat folosirea unor produse cu proprietăți exfoliante
- pielea este mai luminoasă după folosirea acestei creme


3. Cremă de ochi cu venin de șarpe de la Babaria


Folosesc de curând acest produs. L-am achiziționat de pe aoro.ro deoarece îmi doream să-l încerc de ceva timp și, cum l-am găsit la reducere, nu am stat pe gânduri și l-am cumpărat.

Ce am observat în 2 săptămâni de folosire a acestui produs?


- produsul are consistența unui ser
- este ușor parfumat
- are un aplicator sub formă de bilă metalică ce răcorește pielea
- îmi simt pielea hidratată
- nu provoacă usturimi ale ochilor
- intră repede în piele

Aceasta este rutina de îngrijire a pielii pe care o respect în fiecare dimineață și care m-a ajutat să-mi îmbunătățesc aspectul pielii.

În ultima vreme mă gândesc să-mi cumpăr vestitul Clarisonic, însă nu știu dacă merită investiția. Voi aveți idee dacă este eficient? Aștept părerile voastre în cazul în care l-ați încercat.

V-am pupat!
xo xo xo 
Oana

2 comentarii:

  1. cam asa este si rutina mea de dimineata, dar eu folosesc un gel de curatare in loc de exfoliant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cleanser-ul de la Lush este foarte putin abraziv, fiind potrivit pentru utilizare zilnica.

      Ștergere