marți, 24 februarie 2015

Haul: Cumpărături e.l.f.




Dacă ar fi să întocmesc o listă cu site-urile de cumpărături online îndrăgite, cu siguranță elf s-ar regăsi printre preferințele mele. Sunt abonată să primesc prin email noutăți despre produsele cosmetice elf și urmăresc cu interes sesiunile de reduceri afișate pe site.
Din dorința de a-mi reface stocul de produse de makeup, la sfârșitul săptămânii trecute am plasat o comandă online și în 3 zile lucrătoare am primit coletul prin Poșta Română. Valoarea acestuia a depășit suma de 160 de lei, așa că am beneficiat de gratuitate la livrare.




Am comandat următoarele produse de makeup:


 Primer pentru gene - este un produs care ajută rimelul să reziste mai mult timp pe gene





Paletă fard de obraz e.l.f. Studio - culorile sunt perfecte pentru un machiaj de primăvară; acestea mă duc cu gândul la florile de cireș




Paletă farduri „Prism” e.l.f. Studio - culorile sunt neutre și perfecte pentru un machiaj natural



Pudră cu protecție solară SPF 45 UVA/ UVB - este un produs pe care l-am recumpărat și îl folosesc cu mare drag



 Pensulă evantai - poate fi folosită pentru aplicarea iluminatorului sau a pudrei pentru contur
Small Stipple Brush - am cumpărat această pensulă pentru aplicarea fondului de ten



Spay fixare machiaj - este un produs pe care îl recumpăr de fiecare dată când plasez o comandă pe site



Reducerile continuă, așa că încă puteți achiziționa aceste produse la prețuri accesibile.


Spor la cumpărături!
xo xo xo

11 comentarii:

  1. Paleta cu blush-uri arată suuper, să ne spui părerea ta despre ea! Paleta Prism într-adevăr este super drăguţă şi culorile sunt perfecte pentru un machiaj neutru. Pensula Stipple o mega iubesc. Te pup cu drag! ♥♥

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu eram foarte curioasa in legatura cu paleta de blush-uri si de-abia asteptam sa vina coletul. Cu siguranta voi reveni cu detalii despre acest produs. Multumesc pentru vizita si pentru comentariu! Te pup! xo xo xo

      Ștergere
  2. Foarte frumoase produsele!! Sa le folosesti cu drag!
    Poti sa-mi spui daca paleta de ochi Prism are culori sidefate sau mate?
    Nu vazusem pana acum paleta de ochi si pudra cu SPF 45.. dar cred ca mi le voi cumpara zilele astea.. in special pudra pentru ca are un SPF asa de mare! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fardurile de ochi sunt sidefate (metalizate) si sunt foarte frumoase. Pudra de fata imi place mult si o folosesc intens pe timp de vara datorita nivelului de protectie solara ridicata. Pupici!

      Ștergere
  3. Am si eu sprayul de fixare, dar mi-ar placea si paleta de farduri. E foarte utila pentru un machiaj de dus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fardurile sunt frumoase si au culori naturale. Voi reveni cu pareri dupa ce o voi folosi mai mult. Multumesc pentru comentariu! xo xo xo

      Ștergere
  4. pudra, pensula de fond de ten si spray-ul ma tenteaza graaav!
    te invit sa citesti ultima mea postare, daca ai placerea

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/2015/02/prima-mea-comanda-makeup-academy-pareri.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti voi face o vizita chiar acum. Multumesc pentru comentariu! Te pup!

      Ștergere
  5. Am cateva produse de le ei, printre care si pensule.Sunt multumita de ele

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. sa le folosesti pe toate cu placere. paletutele de machiaj si blush arata superb. :X
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. am si eu ceva produse de la ei, luciuri de buze, rujuri, rimeluri si pensule! sa le olosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere