miercuri, 18 februarie 2015

Haul: Cumpărături pe de Aoro.ro



De curând am plasat o comandă pe site-ul Aoro deoarece îmi doream foarte mult să încerc uleiul pentru față și decolteu Rosa Mosqueta de la Babaria.
Și pentru că nu puteam să comand doar un singur produs ◉◡◉ , am mai adăugat în coșul de cumpărături încă trei produse care îmi făceau încontinuu cu ochiul (͠≖ ͜ʖ͠≖), dar și o mostră de parfum de la Katy Perry.





Este un produs ce promite să prevină îmbătrânirea prematură a pielii, să ajute la atenuarea ridurilor și a cicatricilor. Sună bine, nu? Sper să și funcționeze! Keep your fingers crossed! ^.^
Preț redus - 46 de lei
Preț întreg - 79 de lei



Nuanțele acestei palete sunt potrivite pentru un machiaj natural, ce poate fi purtat la serviciu sau la școală. De asemenea această paletă conține și culori mate, dar și sidefate. Le-am folosit pentru a-mi realiza machiajul când am ieșit cu surorile mele la cumpărături, iar culorile sunt destul de pigmentate și au rezistat mult timp pe pleoape, în cazul în care nu am folosit și primer. Sunt mulțumită de această paletă, iar în curând voi reveni și cu o postare mai detaliată despre acest produs.
Preț - 35 de lei





Am citit pe internet multe review-uri pozitive despre acest produs, așa că mi-am zis să o încerc și eu. Țin foarte mult să realizez o bună demachiere a tenului, iar acesată apă micelară este binevenită. Am folosit-o de câteva ori și am observat că tenul se simte curat, proaspăt și hidratat. So far, so good!
Preț - 32 de lei




Această cremă este un produs ce nu conține conservanți sau parabeni. Promite să combată ridurile din jurul ochilor, să lase pielea netedă și fină. Sunt în căutarea unei creme care să fie eficientă deoarece îmi simt pielea din jurul ochilor destul de uscată și deja zăresc niște riduri fine care nu îmi plac deloc. Sper ca acest produs să aibă efecte benefice și să ofere niște rezultate vizibile!
Preț - 49 de lei




Mostra de parfum pe care am aleas-o este Meow! de Katy Perry. Ambalajul este tare drăguț, iar parfumul miroase foarte bine, a vanilie.


Acestea sunt produsele pe care mi le-am cumpărat de pe site-ul Aoro. Sper că v-a făcut plăcere să citiți acestă postare!

Vă doresc o zi frumoasă!
xo xo xo

10 comentarii:

  1. Ce de cumparaturi <3 sa le folosesti cu drag pe toate. iar paleta arat suuuuper bine <3 <3 te pupic :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu drag !
    Dragut parfumul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cremă pentru ochi cu venin de șarpe de la Babaria? Venin de sarpe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! :) Si eu am fost curioasa cand am vazut ca are in compozitie venin de sarpe. Tocmai de aceea am luat-o. xo

      Ștergere
  4. sa le folosesti cu drag pe toate! paleta arata tare frumos!

    RăspundețiȘtergere