marți, 3 februarie 2015

Produse pentru îngrijirea tenului de la Lush




Îmi place să acord o atenție sporită îngrijirii tenului, iar produsele cu ingrediente naturale sunt cea mai bună opțiune pentru a avea o piele tânără și sănătoasă.
În ultima sesiune de shopping mi-am achiziționat câteva produse Lush: demachiante, măști de față și creme hidratante.






Produs de curățare Buche de Noel
Acest produs are o textură solidă și trebuie amestecat cu apă pentru a se transforma într-o pastă ce va curăța pielea feței sau a corpului și va oferi o exfoliere ușoară. Conține migdale, afine uscate, unt de cacao organic , ulei de vetiver și de lemn de cedru și alge.


Produs de curățare Angels on Bare Skin
Are aspect asemănător cu cel al demachiantului Buche de Noel, folosindu-se în același mod.
L-am mai avut și în trecut și mi-a plăcut deoarece îmi calma pielea, o exfolia și o hidrata.



Exfoliant Dark Angels
Conține cărbune, ingredient cunoscut pentru proprietățile sale detoxifiante. Îmi place să îl las să acționeze ca o mască, după care îmi exfoliez pielea prin mișcări circulare.



Produs de curățare Herbalism
Este perfect pentru pielea grasă, reduce roșeața, nu usucă tenul, ci îl hidreatează.



Cremă pentru față Imperialis
Este destinată tuturor tipurilor de piele. Poate fi folosită atât ziua, cât și noaptea, este foarte hidratantă deoarece conține unt de cacao, crin și floare de portocal.



Cremă pentru față British Nanny
Această cremă este destinată tenului matur, oferă o îngrijire optimă a pielii deoarece conține migdale, ulei de hibiscus, vitaminele C și E și are SPF 30. 



Mască pentru față Cosmetic Warrior
Această mască conține... usturoi. Da, ați citit bine, usturoi. Promite să combată acneea și să regleze producția de sebum. Pe lângă usturoi, această mască mai conține: ulei de arbore de ceai, miere, caolin și ouă organice.



Mască pentru ten Mask of Magnaminty
Este o mască răcoritoare deoarece conține multă mentă, ingredient ce luptă eficient împotriva acneei.



Ori de câte ori folosesc produse Lush, efectele lor nu se lasă așteptate.

Vă pup și vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo

4 comentarii:

  1. Produsele Lush sunt minunate, produsul Angels on Bare Skin l-am avut si eu si m-a cucerit total. TIn minte ca i-am si facut un review pe blog.

    Lush mai au magazin online? Eu stiam ca nu si de aceea am fost putin surprinsa cand am vayut acest haul.

    Kisses,

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am cumparat produsele din afara, nu din tara. Din pacate cei de la Lush si-au inchis magazinul din Romania. xo

      Ștergere
  2. daca pana acum nu le-am incercat, de acum nici ca o sa mai am ocazia, daca au inchis magazinul din tara! pacat!

    RăspundețiȘtergere