sâmbătă, 31 august 2013

August Empties

Bună, fetelor!

Vara a trecut foarte repede luând cu ea zilele călduroase și însorite. De acum ne așteaptă un anotimp capricios cu dimineți răcoroase pudrate cu brumă în care ornamentele tomnatice ne zâmbesc roșcovane de pe ram.
Cu toate că timpul s-a scurs prea repede, noi am reușit să terminăm multe produse.



 Șampon Lemon Tea Tree Shampoo de la Desert Essence - este destinat părului gras, conține extract de lămâie și ulei de arbore de ceai. Este bun, dar mi-a cam uscat părul.
Șampon Herbal Essences - este creat special pentru părul uscat, conține extract de orhidee și cocos. Mi-a plăcut deoarece lasă părul hidratat.
Balsam pentru păr Herbal Essences - face o treabă bună împreună cu șamponul din aceeași gamă.
Balsam pentru păr Earth Science - folosind acest balsam am avut parte de o bună porție de hidratare pentru părul meu.



Demachiant Anew Vitale de la Avon - îmi place deoarece îndepărtează foarte bine machiajul, lăsând tenul catifelat.
Gel de curățare Shine Control de la Clean&Clear - este destinat tenului mixt sau gras, conține mici particule exfoliante. Tenul se simte curat, moale și m-a ajutat în lupta împotriva imperfecțiunilor tenului.
Demachiant Naturals Herbal de la Avon - conține echinacea și ceai alb, dar nu e excelent, nu-l recomand.



Deodorant Bourjois - miroase bine, dar nu este eficient împotriva transpirației.
Spray de corp cu caise de la Avon - are un miros dulce, văratic.
Apă de parfum Outspoken by Fergie de la Avon - este un parfum elegant, cu un miros puternic ce persistă.



Lapte de corp de la Hydra Plus - nu oferă o hidratare intensă, ci este mai light, potrivit vremii călduroase când nu suportăm pe piele cremele grase. 
Cremă pentru ten Even Advanced de la Alba Botanica  - mi-a plăcut faptul că lasă pielea hidratată, dar are un parfum puternic ce poate fi deranjant.



Gel de duș de la Yves Rocher - conține extract de vanilie și lămâie, miroase foarte bine și lasă pielea fină.
Gel de duș cu caise de la Avon - are o textură fină, iar după folosire rămâne un parfum subtil pe piele.
Gel de duș de la Gerocossen - conține extract de piersică și avocado, textura sa cremoasă lasă pielea catifelată. Mai multe detalii găsiți aici.



Primer pentru gene de la e.l.f. - ajută rimelul să persiste un timp mai îndelungat pe gene. Îl recomand!

Ce produs consumat în luna august v-ar tenta să-l recumpărați?
Să aveți o zi frumoasă! xo xo xo

9 comentarii:

  1. Si eu am terminat sprayul de corp de la Avon. De unde ai cumparat samponul si balsamul de la Essence?

    RăspundețiȘtergere
  2. pregatesc si eu pentru astazi o postare cu produsele terminate.. :D
    ati fost foarte harnicute. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. iar s-au adunat cateva :).

    ce-mi place ambalajul cu lamai de la sampon :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... privesc cu multumire la mormanul de recipiente. Imi pare bine ca am mai terminat din ele deoarece stocul de produse era cam mare. Vreau sa fac curatenia de toamna. :)

      Ștergere
  4. de unde ai luat samponul si balsamul de la herbal essences? le caut de nu stiu cand si nu stiu de unde sa le cumpar :(

    RăspundețiȘtergere