marți, 13 august 2013

Comandă Yves Rocher + Primele impresii

Bună, fetelor!

Tocmai am primit coletul cu comanda Yves Rocher. Sunt foarte entuziasmată de unele produse, așa că m-am gândit să vi le arăt și să vă împărtășesc primele impresii despre acestea deoarece sunt produse pe care nu le-am mai folosit.



1. Cremă de zi delicată pentru ten și corp pure camille


- crema se absoarbe rapid în piele
- are o textură densă
- mirosul este discret
- am folosit-o o singură dată și mi s-a părut hidratantă

2. Cremă pentru hidratarea intensă a mâinilor cu arnică bio


- intră extrem de rapid în piele fără a lăsa pelicula grasă caracteristică multor creme de mâini
- mirosul este discret
- ambalajul este practic

3. Apă de parfum comme une Evidence


- este apă de parfum, deci ar trebui să persiste pe piele
- parfumul este floral, conține note de pachouli, bergamotă, trandafir și iasomie
Îmi place!

4. Rimel Lush Plumping Waterproof


- Am testat acest rimel fiind curioasă dacă este pe placul meu. Nu mi s-a părut că dă volum genelor, deci primește o bilă neagră de la mine. Rămân la rimelul Colortrend de la Avon, produs care este și ieftin, dar și foarte bun.

5. Gel-cremă pentru hidratare intensă 24 ore hydra vegetal


- acest produs este o mostră primită cadou
- gelul- cremă are o textură lejeră
- este destinat tenului mixt sau gras
- nu mi s-a părut că ar matifia tenul, dar într-adevăr hidratează pielea

Dintre toate produsele comandate, cel mai mult mă încântă parfumul și crema de mâini. Sunt foarte mulțumită de serviciile celor de la Yves Rocher deoarece coletul a sosit în 5 zile lucrătoare și produsele au fost ambalate cu grijă. Am observat că au oferte foarte tentante în catalog, precum și online. Deja mi-am planificat următoarea comandă. :)

Să aveți o zi plină de bucurie. Nu uitați să zâmbiți, să fiți pozitive și să credeți în puterea voastră de reușită.
Vă îmbrățișez cu drag, Oana
xo xo xo

6 comentarii: