sâmbătă, 17 august 2013

Întrebuințările uleiului de arbore de ceai

Bună, fetelor!

Am auzit în trecut foarte multe lucruri despre uleiul de arbore de ceai și despre efectele sale, dar până de curând nu l-am încercat deoarece nu știam de unde să îl cumpăr, dar și pentru că nu prea aveam încredere că ar putea să înlocuiască gelurile antiacneice pe care le foloseam și de care eram foarte mulțumită.
Acum o lună am văzut pe iHerb că uleiul de arbore de ceai are un preț foarte accesibil (în jur de 10$) și m-am hotărât să îl încerc.


Cum îl folosesc?
- ca ingredient principal în prepararea loțiunii tonice ( pentru detalii, dați click aici )
- aplicat pe zonele afectate de acnee - se aplică nediluat doar pe zonele afectate de acnee; este excelent deoarece are efecte vizibile într-un timp relativ scurt
- în prepararea unui spray pentru a dezinfecta pensulele de machiaj - într-un pulverizator adaug apă și câteva picături de ulei de arbore de ceai

M-am documentat și am descoperit și alte întrebuințări ale uleiului de arbore de ceai:
- tratează răceala și gripa - se adaugă câteva picături în cadă în timpul băii
- câteva picături adăugate în șampon înlătură mătreața, păduchii, tratează scalpul uscat
- înlătură mucegaiul - spray făcut acasă din apă și ulei de arbore de ceai
- câteva picături adăugate în mașina de spălat ajută rufele să fie mai curate și să aibă un miros mai proaspăt

Ultimile întrebuințări nu au fost încercate de mine, dar intenționez să le testez. Se pare că Mama Natură ne pune la dispoziție soluții eficiente și la îndemână pentru foarte multe probleme care vizează sănătatea sau igiena.

10 comentarii:

  1. stiu ca e super pentru tenul afectat de acnee. Nu l-am folosit pana acum asa, natural. dar am avut lotiuni care il contineau.
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut si eu pe iherb, e pe wishlist-ul meu kilometric. Stiam ca e bun in tratarea cosurilor si a matretii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ai scris despre acest ulei chiar cand ma pregateam sa dau o comanda pe iherb, am ramas putin nelamurita la acea postare tip haul, desi am cautat informatii despre el pe net.
    Nu stiu cum sa fac cu comanda iherb...am in wishlist si produse de machiaj, si produse de ingrijire. Cred ca le impart in doua comenzi. Abia astept sa incerc mai ales acest ulei si acel primer mineral de care ai scris recent. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti placa ambele produse la fel de mult cat imi plac mie. Hugs!

      Ștergere
  4. tea oil is my favourite thing to use on my spots :)
    Love this post some great info

    http://ollynash.blogspot.ie/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! I am glad that u liked the post and found it helpful. :)

      Ștergere
  5. si eu il folosesc in masina de spalat, mai ales pentru a dezinfecta hainele ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O solutie ieftina si naturala. Ma bucur ca te-ai oprit pe blogul meu! :)

      Ștergere