duminică, 4 august 2013

Comandă Kurtmann - Reduceri de până la 70%

Bună, fetelor!

Am plasat prima mea comandă Kurtmann și doresc să vă împărtășesc primele impresii despre serviciile lor. Trebuie să menționez faptul că am fost plăcut surprinsă de seriozitatea cu care își tratează clienții. Comenzile se procesează foarte repede, coletele sosesc în 24 ore de la expedierea acestora, iar transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 190 lei. În magazinul virtual au multe oferte de haine de firmă precum Zara, Bershka, Stradivarius, toate la prețuri foarte mici comparativ cu cele pe care le găsim în mall-uri.



Produsele pe care mi le-am ales eu sunt următoarele:


 Maieu Stradivarius Doggy White - 8, 94 lei


 Jachetă Stradivarius Agatha Light - 38,94 lei


 Blugi Stradivarius Kint Black - 38,94 lei


 Bluză Bershka Outy Light Grey - 20,94 lei





 Jachetă Stradivarius Unia Blue - 54,90 lei





 Jerseu Stradivarius Jewel Brown - 31,34 lei


 Bluză Bershka Margot Grey - 17,94 lei


 Eșarfă Lefties Baddo White - 11,94 lei





 Pulover Stradivarius Frenzy Brown - 26,94 lei


Sacou Stradivarius Velce Black - 38,94 lei

Hainele au sosit ambalate frumos și niciun articol nu a sosit cu defect. A existat un mic incident cu privire la măsura unui articol comandat. Le-am trimis un email de notificare și, în aceeași zi, mi-au trimis articolul dorit, ei suportând taxele de livrare ale acestuia. Au fost foarte preocupați de satisfacerea clienților, lucru care contează foarte mult. Dacă la început nu știam ce să cred despre serviciile și seriozitatea echipei Kurtmann, acum mă declar foarte mulțumită de modul în care aceștia își respectă clienții. Vă recomand și vouă să le faceți o vizită deoarece astăzi, 4 august, este ultima zi în care au reduceri de până la 70%.
Pentru  a vedea ofertele tentante de pe site-ul lor, dați click aici

6 comentarii:

  1. Din pacate marimea mea se evapora prima, acum stau prost cu bugetul, clar nu e momentul de cumparaturi, dar intotdeauna gasesc lucruri care imi plac.
    Sa le folosesti cu placere! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat si eu ca pe site cei de la Kutmann au hainute foarte frumoase. Foarte tentant!

      Ștergere
  2. sa le porti cu placere. eu sunt fana declarata Kurtmann, cred ca in curand iar pacatuiesc :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti sanatoasa! Sunt foarte dragute toate. Pupici!

    RăspundețiȘtergere