vineri, 9 august 2013

Câteva cumpărături

Bună, fetelor!

Recent în Shopping City Ploiești s-a deschis un nou magazin, ocazie cu care au avut loc reduceri în toate magazinele din acest mall. Nu puteam rata o așa oportunitate, deci ne-am hotărât să mergem pentru a vedea ce putem găsi interesant și convenabil ca preț. Am constatat că multe reduceri nu erau substanțiale. Cel mai mult ne-au dezamăgit ofertele de la Sephora, dar ne-am bucurat să vedem că H&M au avut prețuri accesibile, așa că fiecare dintre noi și-a ales câte un articol vestimentar.

 


 Pulover tricotat, 40 lei, redus de la 90 lei.


 Cardigan, 20 lei, redus de la 60 lei


 Bluză, 20 lei, preț redus de la 60 lei

Dintr-un alt magazin ce nu aparține mall-ului am cumpărat două poșete plic deoarece prețurile acestora au fost foarte mici: 38 lei fiecare.





Dimensiuni: 32 cmx20 cm


Ne place să mergem să căutăm prin magazine articole pe gustul nostru, dar accesibile ca preț.
E ca o vânătoare de comori. :)


6 comentarii:

  1. Puloverul roz si plicurile sunt perfecte! :* sa le folositi cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e superb puloverul. pacat ca nu pot sa-mi cumpar si eu unul :((.

    sa le purtati cu placere :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Am observat ca cei de la H&M au deseori reduceri, asa ca da-le tarcoale, poate prinzi vreo promotie. :)

      Ștergere
  3. Imi place puloverul tare mult :X si cele 2 posetute. Te pup!

    RăspundețiȘtergere