vineri, 2 august 2013

Produse de la Miniprix la prețuri super!

Bună, dragele mele!

Recent am vizitat site-ul Miniprix și am observat secțiunea numită Stock Shock ce presupune reduceri de până la 80%. De obicei nu mă tentează aceste reduceri deoarece mă aștept să aibă doar lucruri de slabă calitate sau nu foarte drăguțe. Am făcut totuși o vizită acestei secțiuni și, spre surprinderea mea, am văzut că produsele nu erau așa cum îmi închipuisem. Am ales câteva, le-am pus în coș și am așteptat coletul care a sosit foarte repede.





  L-am deschis nerăbdătoare și iată ce am găsit înăuntru:


Tricoul acesta este dintr-un material de bună calitate.






Cureaua galbenă este de piele și a costat în jur de 5 lei. :)





Aceste tricouri au un material moale ce se simte foarte confortabil pe piele.



Bluzița este din voal, are un print interesant, dar cred că o să-i adaug o bandă elastică pe porțiunea în care încep volănașele pentru a se așeza mai bine pe corp. 





Îmi place mult detaliul croșetat al acestui articol. Este perfect pentru vară. Vine puțin lărguț, dar îl port băgat în pantaloni sau îi fac un nod în partea din față.





Eșarfa cu print aztec este preferata mea, mai ales că iubesc culoarea portocaliu.



Această bluzită neagră este perfectă pentru o ținută de seară. Este foarte versatilă, iar detaliile dantelate îi conferă un aer feminin. 





Cămășuța aceasta este o altă favorită deoarece îmi place să port dantelă.



Rochia este dintr-un material foarte ușor, este puțin transparentă, deci trebuie purtată cu jupă.


Îmi plac detaliile de pe spate!





Sacoul acesta este potrivit sezonului cald deoarece are mâneci 3/4 și materialul este subțire. 





Buline.... foarte drăguțe și girly. :)



Pantalonii sunt eleganți, au talie înaltă și se așază foarte bine pe corp.

 Niciun articol nu a sosit cu defect, materialele sunt de calitate, prețurile pentru fiecare lucru achiziționat au fost de 5 până la 10 lei, deci mă declar mulțumită de ceea ce am cumpărat. Puteți să aruncați și voi o privire aici, poate găsiți ceva care vă place. Am observat că au reduceri și oferte tentante.

Vă doresc o zi frumoasă și însorită!
xo xo xo

4 comentarii: