joi, 1 august 2013

e.l.f. Mineral Eyeshadow

Bună, dragele mele!

La ultima mea comandă e.l.f. am primit cadou setul Bronzed ce cuprinde trei farduri minerale, naturale 100%. Nu conțin parabeni, coloranți chimici sau conservanți. Au rolul de a hidrata pielea și de a  minimaliza liniile fine deoarece conțin vitaminele A, B, C și E.




Am realizat acest machiaj cu ajutorul setului de care vă povestesc.


 Culorile sunt intense, strălucitoare, captează și reflectă lumina foarte frumos. Am realizat fotografia în fața unei surse de lumină pentru a vă arăta mai bine cum arată culorile în lumina soarelui. Afară este înnorat, deci lumina naturală nu este prea bună.
Am citit pe site că fardurile pot fi folosite uscate sau umede. Eu le-am aplicat uscate, având ca bază primerul e.l.f. din gama essential makeup. Am fost uimită să constat cât de ușor se aplică, se lipesc pur și simplu de piele, pot fi amestecate cu o pensulă blending pentru a înlătura liniile evidente și a face o trecere treptată spre culoarea pielii.


Fardurile minerale de la e.l.f. au devenit preferatele mele, chiar dacă necesită mai multă atenție la aplicare în sensul că sunt sub formă de pudră și pot provoca neplăceri dacă sunt scăpate pe jos. Acest detaliu nu mă împiedică să folosesc cu plăcere aceste produse care îndeplinesc cele două criterii foarte importante pentru mine: culori pigmentate și conținut 100% natural.

Mulțumesc pentru vizita voastră pe acest blog! Vă mai aștept și data viitoare. Până atunci, aveți grijă de voi și nu uitați să zâmbiți! xo xo xo

6 comentarii:

  1. Arata foarte bine, culori perfecte pentru vara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, culorile sunt foarte frumoase și arată mai bine în realitate. Hugs

      Ștergere
  2. Arata atat de bine machiajul cu aceste culori...de obicei, pe tonuri neutre merg si eu, nu prea indraznesc sa port culori mai "tipatoare".
    Mi-ai putea spune ce rimel ai folosit la acest machiaj? Caut de ceva timp un rimel care sa ofere acest aspect.
    O seara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu experimentez si machiajul colorat, dar ocazional. In prezent folosesc rimelul de la Avon din gama Colortrend, cel cu ambalaj albastru. xo xo

      Ștergere