vineri, 30 august 2013

Comanda Avon, Campania 12/2013

Bună, fetelor!

În ultimul timp am obișnuit să plasez comenzi Avon din fiecare campanie deoarece am găsit niște oferte foarte avantajoase, precum și câteva produse care îmi plac.
 
Din campania 12 mi-am luat un set format din parfum, mascara și cremă de corp cu doar 50 lei, un demachiant, o cremă pentru arsuri și un spray de corp.



1. Set - parfum, cremă și mascara (50 lei)

Apă de parfum little black dress - este un parfum clasic și elegant. Îl consider perfect pentru a fi purtat la serviciu.


 Mascara Luxe - îmi place peria deoarece nu este din plastic dur, iar culoarea rimelului este negru intens. Rămâne de văzut cum se comportă pe gene.


Cremă cu unt de shea pentru mâini, coate și picioare de la planet spa - are un miros discret, consistentă densă și este hidratantă.

2. Demachiant Anew - 20 lei

Acest demachiant este destinat categoriei de vârstă de peste 35 de ani. Este un produs cremos, îndepărtează foarte bine machiajul, lăsând pielea hidratată. Îmi place!

3. Cremă pentru arsuri - 15 lei

 Cumpăr această cremă de ani buni. Este un produs excelent. Calmează pielea afectată de soare, precum arsurile provocate de fierul de călcat sau de uleiul încins. Ajută pielea să se vindece și alină durerea. Recomand acest produs!

4. Spray de corp senses Passion - 9 lei

Miroase foarte bine!

5. Piatră ponce - 5,5 lei



Din partea reprezentantei noastre am primit cadou un spray de corp naturals cu vanilie. Foarte drăguț!




Să aveți parte de un sfârșit de săptămână liniștit! xo xo xo 

12 comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu placere
    :) cred ca spray-ul cu vanilie miroase suuper..:X
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de bunatati!Nu am mai dat o comanda Avon de multa vreme si mi-as lua niste produse insa nici reprezentant prin zona nu am :))
    Imi place mult de la Avon gama Advance Technique cea verde, pentru par normal, serul cu ulei de argan pentru varfuri, gelul de dus Lagoon si rujurile Ultra colour rich :)
    TE pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cleo! Si mie imi place gama Advance Technique, precum si serul pentru par cu argan. Te pup

      Ștergere
  4. Mi-e dor de LBD. Mi se pare parfumul ideal pentru sezonul rece!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, fiind un parfum clasic si puternic nu se potriveste verii, ci sezonului rece. xo

      Ștergere