miercuri, 7 august 2013

Avon Goodies

Bună, fetelor!

Din campania 11/2013 nu am cumpărat multe produse de la Avon. Majoritatea lor sunt noi și mi-am dorit să le testez. Le-am folosit încă din prima zi de când le-am primit, dar sunt curioasă ce efecte vor avea pe o perioadă mai mare de timp. De aceea astăzi vreau să vă prezint noile produse de îngrijire, dar și câteva păreri despre aceste produse.

 
 Tratament fortifiant Leave-in Advance Techniques - acest produs este potrivit pentru toate tipurile de păr, are o textură cremoasă, are un miros fresh, mentolat și descurcă părul foarte bine. Produsul costă 14,99 lei. La achiziționarea unui produs din gama Advance Techniques puteai achiziționa peria pentru păr la prețul de 8,99 lei. M-am bucurat foarte mult când am văzut acest lucru deoarece am mai avut această perie și mi-a plăcut mult. Este moale și descurcă părul foarte bine.


Gama Planet Spa se află printre preferate mele. Am folosit produse pentru îngrijirea corpului, dar și pentru păr. Îmi place mult masca pentru păr cu măsline, de aceea am vrut să testez și noua mască pentru păr Blissfully Nourishing cu unt de shea african. Miroase foarte bine, lasă părul hidratat și mătăsos. Îmi place! La această gamă puteai cumpăra oricare două produse la prețul de 34,98 lei. Așa că am ales să cumpăr două măști pentru păr. :)

Din partea scumpei noastre reprezentate Avon am primit o mostră de parfum Pretty Rockin' . Este un parfum elegant, vanilat, care îmi place foarte mult..

Voi ce produse v-ați cumpărat din această campanie?
Vă îmbrățișez cu drag! xo xo xo

4 comentarii: