vineri, 16 august 2013

Cea mai bună ojă ieftină pe care am folosit-o

Bună, fetelor!


Recent mi-am cumpărat două oje foarte ieftine: Golden Rose Care+Strong la 6 lei și Gabrini Multivitamin Summer Edition la 3 lei.

Golden Rose, nuanța 42
Gabrini, nuanța 25

Am încercat-o doar pe ultima dintre ele și mi-a plăcut foarte mult. Rezistă foarte bine pe unghii și este suficient un singur strat de lac pentru a îmbrăca unghiile într-o culoare vibrantă.

Culoarea este mai puternică, mai aprinsă în realitate, însă nu am reușit să o surprind foarte bine cu camera mea.



Așa arată oja la două zile de la aplicare într-un singur strat. Pare un fel de corai în imagine, dar în realitate este roz aprins.


Sunt foarte încântată de acest produs datorită calității foarte bune, dar și a prețului său extrem de mic (3 lei).


Vă doresc un sfârșit de săptămână liniștit. xo xo xo  



10 comentarii:

  1. sa stii ca am luat si eu 2...cu 2,50 lei,am una pe unghii de 3 zile si am stat numai in apa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu multe oje de la Gabrini si niciodata nu m-au dezamagit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am multe oje Gabrini in colectie, dar cea prezentata astazi este prima care are putere mare de acoperire si poate fi purtata intr-un singur strat.

      Ștergere
  3. De la Gabrini am si eu cateva oje si sunt destul de multumita de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu sunt multumita de gabrini :).

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde se pot cumpara aceste oje?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am luat dintr-un magazin de cartier ce comercializeaza produse de machiaj, oje, accesorii pentru par, etc.

      Ștergere