luni, 26 august 2013

Haul: New Goodies


Bună, fetelor!

Zilele trecute am dat o fugă la magazinul cu produse din Anglia ca să-mi refac stocul cu produse pe care le iubesc. Dar am sfârșit prin a cumpăra și câteva produse noi pe care aștept cu nerăbdare să le testez. :)




Pastă de dinți Crest
Îmi place această pastă deoarece mă ajută să îmi păstrez dinții albi și curați.


Șampon Nivea Hydro Care
Conține aloe vera, keratină și extract de nufăr. Nu am mai folosit acest șampon, de aceea sunt curioasă să aflu ce efecte are.

Șampon Pantene ProV
Sunt fana acestor șampoane! Părul devine moale și strălucitor.


Șampoane uscate Batiste
Pe cel Blush l-am mai folosit și îmi place mult - un adevărat aliat împotriva părului gras. Am hotărât să-l încerc și pe cel pentru părul închis la culoare.



Șervețele demachiante Age Defiance de la Pure
Aceste șervețele sunt delicate cu tenul, înlătură machiajul și lasă piele hidratată.



Antipespirant Skin Care de la Rexona
Are un miros plăcut și sper să fie și eficient.



Apă de gură Macleans
Are un gust mentolat, nu prea puternic (îmi place acest lucru). După utilizare dinții se simt curați.


Vă doresc o săptămână plină de reușite!
xo xo xo




13 comentarii:

  1. Ah, abia astept sa ajung in Anglia sa imi iau sampon uscat si alte minunatii de produse de acolo! :*Sa le folosesti cu drag pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt convinsa ca ati mai spus, dar va rog sa repetati: unde este acest magazin cu produse din Anglia? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magazinul este in orasul Ploiesti, Prahova. Este situat in centru langa tarabele cu carti. xo

      Ștergere
    2. Multumesc, credeam ca e in Bucuresti:(

      Ștergere
    3. Si cum se numeste magazinul?

      Ștergere
    4. La Preturi De Criza.Ro - Goods From England

      Ștergere
  3. as da o tura prin magazinul asta ;).

    sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate goodies! <3 Samponul uscat trebuie sa-l incerc neaparat.
    Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cum se numeste magazinul acela din centru?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. From West, ceva de genul... Magazinul se afla langa tarabele cu carti din centru.

      Ștergere