marți, 6 august 2013

Review: Primer Mineral Physician's Formula

Bună, fetelor!

Primer-ul sau baza pentru machiaj se folosește după aplicarea cremei și înaintea fondului de ten. Acesta are ca rol fixarea machiajului.
Astăzi vreau să vă vorbesc despre primer-ul ca îmi place foarte mult și pe care l-am folosit în fiecare zi de când l-am cumpărat. Este vorba despre baza pentru machiaj Physician's Formula Mineral Wear.


Îmi place acest produs deoarece:
  • este mineral
  • nu irită pielea
  • are o textură ușoară, care se absoarbe rapid în piele
  • conține SPF 15
  • are efect matifiant
  • ajută machiajul să reziste un timp îndelungat (eu port fond de ten de la ora 9 până la ora 19, iar acesta rezistă foarte bine)
  • este prevăzut cu o pensulă, cu ajutorul căreia produsul se aplică cu ușurință
  • nu conține parabeni
  • lasă tenul catifelat
  • este non-comedogenic





Ce aș schimba la acest produs?

Promite să acopere imperfecțiunile tenului, dar are o putere mică de acoperire. Dar pentru un primer își face treaba foarte bine.



Aș mai cumpăra acest produs?
 Da, cu singuranță!

De unde l-am cumpărat?
De pe site-ul iHerb, la prețul de 9,55$.

Concluzia este că îmi place acest produs. Toate aspectele prezentate mai sus reflectă propria opinie în legătură cu acest primer. Voi l-ați încercat?
 Aveți grijă de voi! xo xo xo

10 comentarii:

  1. Arata foarte bine, cu periuta lui incorportata. Poate faci si un swatch cu el, sa il vedem mai bine. Vine intr-o singura nuanta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe site gasesti o singura nuanta, dar firma produce mai multe nuante. Eu am tenul deschis la culoare si pe pielea mea nici nu se sesizeaza.

      Ștergere
  2. Nu l-am incercat, insa il pun pe wishlist :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar asteptam acest review! Suna foarte bine descrierea ta.
    L-am pus pe lista lucrurilor pe care vreau sa le cumpar de pe iherb...problema este ca lista e cam mare si se tot mareste. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se intampla acelasi lucru. Descopar de fiecare data noi produse pe care as vrea sa le incerc, le salvez in wish list si aceasta se tot mareste.

      Ștergere
  4. Ce interesant arata! cred ca nu are silicon in el si nu astupa porii cum o fac altele...Un make-up artist mi-a recomandat sa nu folosesc primer de fiecare data cand ma machiez pentru ca bazele siliconate astupa porii si este foarte greu de indeparat la demachiere pentru ca intra in piele si nu permite cremei hidratante sa-si faca treaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am regasit siliconul printre ingrediente. Eu am tenul sensibil si nu tolerez orice fel de produs. Acest primer contine substante ce nu imi provoaca nicio neplacere.

      Ștergere
  5. mi-e cam teama sa incerc primere pentru fata din cauza ca ma astept sa usuce tenul si nu am nevoie de asa ceva :(.

    RăspundețiȘtergere