luni, 12 august 2013

Cremă de zi Aveeno Clear Complexion - Review

Bună, fetelor!

De ceva timp sunt în căutarea unei creme de zi care să se muleze perfect nevoilor tenului meu: să țină sub control producerea sebumului, să hidrateze, să nu încarce porii, să trateze acneea și să nu irite pielea. Am încercat multe creme de pe piață, dar nimic nu mi s-a potrivit. Cercetând mai amănunțit pe internet, pe bloguri, pe youtube, am observat că o anume cremă de la Aveeno primea laude nenumărate, așa că m-am decis să o încerc și eu. Este vorba despre crema de zi Aveeno Clear Complexion.


Această cremă conține acid salicilic pentru a lupta împotriva acneei, complex de soia pentru a uniformiza culoarea tenului și a estompa urmele de acnee sau petele cauzate de soare, este oil free, deci se potrivește unui ten gras, este hipoalergenică (cu toate că în lista de ingrediente am observat prezența parfumului) și nu încarcă porii.



Pe ambalaj sunt prezentate câteva indicații de folosire: pentru tenul acneic se recomandă aplicarea cremei o dată pe zi pe zonele afectate, apoi se crește frecvența aplicării la 2-3 ori pe zi. Eu nu o aplic decât dimineața și îmi este suficient. Crema intră rapid în piele și o matifiază, iar folosirea acesteia de mai multe ori pe zi mi-ar usca tenul prea mult.

De unde am cumpărat această cremă?
- de pe site-ul iHerb (click aici)

Care este prețul său?
- 18$ pentru 120 ml produs (foarte avantajos)

De cât timp o folosesc?
- de aproximativ 2 luni

Ce am observat?
-matifiază tenul
-se absoarbe foarte repede în piele
-nu îmi irită pielea
-nu îmi încarcă porii
-tratează acneea
-uniformizează culoarea pielii - aveam câteva probleme cu niște pete cauzate de soare și am constatat că această cremă le-a diminuat vizibil. Nu au dispărut complet, dar sunt sigură că dacă voi continua să folosesc această cremă voi vedea rezultatele dorite.
-ambalajul este practic și igienic datorită pompiței

Minusuri? Nu am găsit.

Recomand această cremă tuturor persoanelor care au tenul gras și cu tendință acneică. Dacă doriți să o cumpărați de pe site-ul iHerb și sunteți la prima voastră comandă, puteți folosi codul WBL941 pentru a beneficia de o reducere de 10$ pentru comenzi mai mari de 40$, sau de 5$ pentru o valoare mai mică de 40$ cheltuiți.

Vă doresc o zi plină de satisfacții! xo xo xo


3 comentarii:

  1. ce bine mi-a picat acest review.. :D
    sper sa dau si eu curand o comanda iHerb desi am cateva temeri legate de pierderea coletului... :D
    am adaugat crema in wishlist pentru ca suna foarte promitator.
    deocamdata folosesc o crema pentru reducerea sebumului de la Gerocossen de care sunt foarte multumita.
    dar poate ca pe viitor o sa o incerc si pe aceasta ca prea mi-ai facut pofta .. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit si eu aceasta crema intr-un magazin din Anglia as vrea sa stiu daca este buna daca e din magazin si nu de pe saitu ala va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din câte știu, această cremă se găsește și în magazine fizice, nu numai online. Cred că merită încercată și cea pe care ai găsit-o.

      Ștergere